تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افضلي: ديگر فرصت را از دست نمي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افضلي: ديگر فرصت را از دست نمي‌دهم
قهرمان وزن 74 کيلوگرم جام تختي گفت: ديگر فرصت را از دست نمي‌دهم و براي رسيدن به دوبنده تيم ملي با هر حريفي مي‌جنگم.

 رضا افضلي در خصوص کسب عنوان قهرماني رقابت‌هاي جام تختي گفت: در اين مدت روي نقاط ضعفم کار کردم و نقاط قوتم را هم تقويت کردم تا بتوانم با نهايت قوا در جام تختي به موفقيت برسم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: وقتي در فينال ليگ مقابل شعبانوف، نفر سوم جهان به پيروزي رسيدم خيلي‌ها مي‌گفتند اتفاقي بوده است و مي‌خواستند من را وارد حاشيه کنند، اما با اين قهرماني نشان دادم که آن پيروزي اتفاقي نبوده است.

قهرمان جام تختي تصريح کرد: در مسابقات قهرماني کشور هم يک امتياز هم به حريفان ندادم و قهرمان شدم؛ نشان دادم زحمت زيادي در اين مدت کشيده ‌ام. ديگر فرصت را از دست نمي‌دهم و براي رسيدن به دوبنده تيم ملي با هر حريفي مي‌جنگم.

افضلي با بيان اينکه تمام هدفم رسيدن به دوبنده تيم ملي در مسابقات مهم و معتبر است، گفت: بايد با برنامه ريزي بهتر همين روند رو به رشد را ادامه دهم تا بتوانم به عنوان نفر اول اين وزن مطرح باشم. از حمايت‌هاي رسول خادم و زحمات مربيان تيم ملي محسن کاوه و غلامرضا محمدي تشکر مي کنم که راهنمايي آنها باعث پيشرفتم شد.

وي خاطرنشان کرد: کادر فني هر دستوري بدهد اطاعت مي کنم؛ جام جهاني را پيش رو داريم و سپس قهرماني آسيا و در نهايت اميدوارم با موفقيت در انتخابي تيم ملي بتوانم دوبنده اول تيم ملي را از آن خود کنم و نماينده شايسته‌اي براي کشورمان در ميادين بين‌المللي باشم.

سه شنبه 1392/11/22 00:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن