تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803999693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادها و ادارات خراسان شمالی مردم را به راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهادها و ادارات خراسان شمالی مردم را به راهپیمایی 22 بهمن فراخواندند بجنورد - ایرنا - نهادها و ادارات خراسان شمالی با صدور بیانیه های جداگانه مردم این استان را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دعوت کردند.


به گزارش ایرنا اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در بیانیه خود نوشت: با گذشت سی و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان قسم خورده ایران زمین در تلاشند با بهره گیری از تکنیک ها تبلیغاتی با کمک تکنولوژی های روز، مردمی بودن انقلاب اسلامی را ضعیف نشان دهند.
در این بیانیه آمده است: تاکنون حضور همیشگی آحاد مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی مهر باطل بر دسیسه های آنها زده است و حضور در راهپیمایی 22 بهمن فرصت غنی و گرانبها برای تحقق این مهم است.
در بیانیه دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی نیز از دهه مبارک فجر و روز 22 بهمن 57 به عنوان یادآوری سال ها مجاهدت و مبارزه قهرمانانه ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی نام برده است و افزوده: امسال هم استانی ها همراه با سایر هموطنان کشورمان در روز 22 بهمن خروشان تر از 13 آبان به خیابان ها خواهند آمد و شعار ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسراییلˈ را فریاد زده و بر حقوق مسلم خود پافشاری خواهند کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: امروز آمریکا و اسراییل درمانده تر از هر زمان دیگر به عظمت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران می نگرد و خشمگین از اراده استوار این ملت سرافراز تنها به یاوه گویی و تهدید های توخالی خود ادامه می دهد.
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز با تبریک فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران بویژه مردم خراسان شمالی را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
در بیانیه این اداره کل آمده است: ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزتمند و سرآمد در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، تحریم ها، تهدیدها ، جنگ تحمیلی، تلاش های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه های پیچیده، هیچ یک نتوانسته است مقابل پیشرفت معنوی ومادی ایران اسلامی را بگیرد و آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است.
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه بیانیه نوشته است: اکنون هم تلاش های مذبوحانه دولت های غربی بویژه آمریکا در موضوع برنامه صلح آمیز هسته ای ایران راه به جایی نمی برد و ملت ایران فراموش نکرده اند که رژیم ایالات متحده آمریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده بودند.
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان بیانیه نوشته است: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت و بار دیگر با حمایت از انقلاب امام خمینی (ره)، چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.
در بیانیه نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان شمالی نیز عنوان شده است: 22 بهمن امسال رنگ و بوی دارد و از جنس دیگری است.
در ادامه این بیانیه آمده است: 22 بهمن امسال باید طوری رقم بخورد که آیینه تمام نمای عزت و قدرت ایران اسلامی باشد، امسال در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ملت ایران در سایه هدایت های پیامبرگونه رهبری حماسه هایی را آفریده است و باید جشن واقعی آن را فردا در 22 بهمن در هر کوچه و برزن برپا کند.
نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان شمالی در بخشی دیگر از این بیانیه افزوده: مردم انقلابی ایران اسلامی در 22 بهمن ماه مشت هایی را که برای مقابله با ˈسردی زمستانˈ گلوله نموده اند، داوود وار همانند سنگی در فلاخن بازوی خود نهاده و بر دهان خواهند کوبید که این کلمات و لاطائلات در آن می چرخد و بر میزی بکوبند که گزینه های پوشالی بر روی آن است.
در پایان این بیانیه آمده است: مردم غیور، انقلابی و ولایی خراسان شمالی همچون سایر ملت رشید ایران با حضور غرور آفرین و دشمن شکن خود بار دیگر ثابت خواهند کرد که در دفاع از انقلاب و اسلام در پاسداری از خون شهدا، آرمان های امام خمینی (ره) و حمایت از رهبری و دولت خدمتگزار به صحنه خواهند آمد.
سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی نیز با صدور بیانیه ای مردم استان را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
اداره کل امور عشایر خراسان شمالی نیز در بیانیه خود آورده است: بعد از گذشت 34 سال از پیروزی، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب سعی در ضربه زدن به ریشه های این انقلاب دارند غافل از این نکته که مردم هشیارتر و بیدارتر از همیشه به صحنه می آیند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی نیز در بیانیه خود مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و نوشت: انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود که اکنون وارد سی و پنجمین سال پیروزی خود می شود که وعده حضرت امام(ره) مبنی بر پیروزی ملت های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق می باشد.
جامعه فرهنگیان و دانش آموزان خراسان شمالی نیز به مناسبت 22بهمن ماه ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور باشکوه در این راهپیمایی در بیانیه ای آورد: 22 بهمن نماد وحدت، همدلی و انسجام ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی است که با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز تاریخی حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.
اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی؛ جهاد دانشگاهی؛ هلال احمر و بسیج رسانه خراسان شمالی از دیگر نهادها و تشکل هایی بودند که با صدور بیانیه مردم این خطه را دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن کردند. ک/1
623/7184/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن