تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد امام (ره) دنبال حذف فقر از چرخه زندگی مددجویان تحت پوشش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حاج نقی:
کمیته امداد امام (ره) دنبال حذف فقر از چرخه زندگی مددجویان تحت پوشش است
نیشابور - خبرگزاری مهر : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همه فکر کمیته امداد این است که فقر از چرخه زندگی خانواده‌های زیر پوشش حذف شود و وقتی مشکل خانواده‌ها حل می‌شود که به ‌دنبال تحرک اقتصادی باشند.



به گزارش خبرنگار مهر،  احمد حاج‌نقی ظهر دوشنبه در جشن دهه فجر افراد زیرپوشش کمیته امداد نیشابور در تالار میلاد این شهر، اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی می‌تواند در برابر همه یاوه‌گویی‌های کشورهای زیاده‌خواه موثر باشد و راهش این است که به داشته‌های خود اکتفا کنیم و کار را به‌عنوان جوهره زندگی بپذیریم. وی اظهار داشت: دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی مردم از آینده است اما مردم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به‌عنوان خلف صالح امام راحل می‌توانند این توطئه دشمن را قابل حل کنند. این مقام مسئول استانی با نفی فرهنگ مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی، تاکید کرد: اگر جامعه می‌خواهد عزت داشته باشد باید کار کند و به همین دلیل کمیته امداد اصرار دارد خانواده‌های زیر پوشش به سمت مشاغل خانگی بروند. حاج‌نقی با بیان اینکه نیازمندان و محرومان بیشترین ضربه را از جنگ اقتصادی دشمن متحمل شده‌اند، عنوان کرد: حضرت آقا با اقتصاد مقاومتی و تغییر سبک زندگی می‌خواهد عزت مردم ایران را بیشتر از گذشته کند. وی با بیان اینکه خیلی از ارزش‌های جمهوری اسلامی را نمی‌توانیم درک کنیم، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی عصاره 1400 سال زحمات حضرت رسول اکرم(ص)، اهل بیت(ع)، نواب امام عصر(عج) و مبارزان علیه ظلم و استبداد است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی چون برای همه تاریخ است پس ارزش‌ آن بی‌انتها است، تاکید کرد: اگر خدای ناکرده غفلت کنیم نفرین گذشتگان و آیندگان به ما می‌رسد چون هیچ قصوری بر ما پذیرفته نیست.  حاج‌نقی بیان کرد: ارائه اقدامات سیاسی بین دول تا جنگ تحمیلی تا تهاجم فرهنگی و تا به امروز  در جنگ اقتصادی به تمام معنا برای ما طراحی شده است. وی یادآور شد: دشمن یک لحظه برای براندازی نظام اسلامی فروگذاری نکرده منتها تاکتیک‌ها و روش‌هایش فرق کرده است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن