تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803037530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدرضا خاتمی: فعالیت حزبی مجوز نمی‌خواهد، مگر جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مجوز دارند/سخنان حجاریان درباره انحلال مجلس را نمی‌پسندم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
محمدرضا خاتمی: فعالیت حزبی مجوز نمی‌خواهد، مگر جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مجوز دارند/سخنان حجاریان درباره انحلال مجلس را نمی‌پسندم

محمدرضا خاتمی: فعالیت حزبی مجوز نمی‌خواهد، مگر جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مجوز دارند/سخنان حجاریان درباره انحلال مجلس را نمی‌پسندم
یک فعال اصلاح طلب در واکنش به این سئوال که آیا در جریان انتخابات مجلس دهم فعالیت خواهید داشت گفت: ما به عنوان نیروی اصلاح طلب در همه صحنه های سیاسی حضور خواهیم داشت.

به گزارش نامه نیوز، رضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم در حاشیه مراسم ختم مادر محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره غیر قانونی بودن فعالیت حزب مشارکت گفت: اگر حزبی از کمیسیون 10 احزاب مجوز نداشته باشد دلیلی بر غیر قانونی بودن نیست من معتقدم احزاب باید شناسنامه دار باشند و چهره های شناخته شده داشته باشند در ضمن در برابر رفتارشان پاسخگو باشند اینکه کسی از کمیسیون 10 احزاب مجوز ندارد دلیلی بر غیر قانونی بودن آن نیست.


وی ادامه داد: مگر الان جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز مجوز دارند؟ آنها نیز مجوز ندارند.


خاتمی در مورد فعالیت جبهه پایداری نیز گفت: من ممکن است دیدگاهم با جبهه پایداری مخالف باشد ولی به اعتقادم فعالیت حزبی نیازی به مجوز ندارد.


وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد سخنان حجاریان مبنی بر انحلال مجلس گفت: من صحبت هایی آقای حجاریان را نخوانده ام ولی اگر این حرف را زده باشند این حرف را نمی پسندم برای آنکه در کشورهای جهان سوم دیکتاتوری فرد مهمتر از دیکتاتوری مجلس است. ما نیاز داریم نهادهای مدنی را تقویت کنیم تا جلوی دیکتاتوری فرد را بگیریم.


خاتمی ادامه داد: در همین مجلس فعلی که دست چین شده است کسی مثل آقای مطهری وجود دارد که این نشان می دهد در یک جمع بزرگتر امکان دیکتاتوری کمتر است.


وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه شما گفتید از حق خود گذشتید این حقی که می گویید چیست، گفت: حق ما حق شهروندی، حق اعتراض و رسیدگی عادلانه به گناهی که اگر مرتکب شده باشیم است.


وی در واکنش به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه نظام به چیز دیگری معتقد است گفت: نظام یعنی کی؟ یعنی جبهه پایداری؟ در ضمن همه بچه های ما را زندان انداختند، جلوی فعالیتش را گرفتند، همه هزینه هایی که باید پرداخت شود پرداخت شده است حالا چه می گویند همه این کارها را که انجام داده اند.


خاتمی ادامه داد: ما می گوییم ما مظلوم بودیم و از این حق مظلومیت گذشتیم و حاضر هستیم کسانی که به ما ظلم کردند را ببخشیم این یعنی یک مرحله بالاتر.


وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری درباره فعالیت حزب مشارکت در مجلس دهم نیز گفت: ما همیشه در انتخابات فعال بودیم.


خاتمی در واکنش به سئوال خبرنگاری درباره اینکه حزب مشارکت در مجلس نهم عملکرد دیگری داشت گفت: انتخابات مجلس نهم در شرایطی بود که هیچ حزبی را نگذاشتند ولی در قالب جبهه اصلاحات فعالیت کردیم.


به گزارش مهر، این فعال اصلاح طلب در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در مجلس دهم فعالیت خواهید داشت، گفت: ما به عنوان نیروی اصلاح طلب در همه صحنه های سیاسی حاضر خواهیم بود.




1392/10/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن