تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802699940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی نهادها و احزاب چهارمحال وبختیاری برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعلام آمادگی نهادها و احزاب چهارمحال وبختیاری برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن شهرکرد - ایرنا- نهادهای انقلاب، گروه ها، تشکل ها و احزاب سیاسی چهارمحال وبختیاری روز دوشنبه با صدور بیانیه های جداگانه از حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن همگام با مردم استان خبر دادند.


به گزارش ایرنا در بیانیه کانون مداحان و شاعران آیینی چهارمحال و بختیاری به مناسبت 22 بهمن آمده است:مردم فهیم، ولایی و انقلابی ایران اسلامی در همه عرصه ها با حمایت از ولایت فقیه دشمن را ناکام گذاشتند و 22 بهمن نیز با تبعیت از ولی فقیه، طاغوت دو هزار و پانصدساله را درهم شکستند.
این بیانیه می افزاید:شجاعت و تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره)، رشادت ، فداکاری و شهادت طلبی های ملت ایران ثابت کرد که می تواند مردم کشوری با توسل به قدرت الهی، مقابل ظالمان جهان محکم و استوار بایستد و برخلاف میل قدرت‏های پوشالی و استکبار جهان به قوانین عالی اسلام و قرآن عمل کند.
در این بیانیه آمده است:استکبار جهانی، شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب نمی توانند مشاهده کنند کشوری را که سالها منافعش را به غارت می‏بردند و حتی بر پادشاهانش حاکم بودند، بیش از سه دهه با استقامت و بدون وابستگی، به حرکت روبه جلو خود با شتاب ادامه می دهد و از همه موانع به سرعت عبور و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می کند.
در این بیانیه آمده است:مردم مومن و انقلاب ایران 22 بهمن با حضور پر شور و حماسی در راهپیمایی با حضرت آیت الله خامنه ای تجدید بیعت می کنند و وحدت ملی خود را به نمایش خواهند گذاشت و با مشت های گره کرده و فریاد های بلند ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسراییلˈ پاسخ یاوه گویی استکبارجهانی را خواهند داد.
***
خانه مطبوعات وخبرنگاران استان چهارمحال وبختیاری نیز در بیانیه ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
این بیانیه می افزاید: 22 بهمن یادآور حماسه های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله های سراسر نور انقلاب اسلامی و یادآور حماسه های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله های سراسر نور انقلاب اسلامی است.
در پایان این بیانیه آمده است:خانه مطبوعات وخبرنگاران وخبرگزاری های چهارمحال وبختیاری از مردم انقلابی و خبرنگاران که همواره خود را قدردان انقلاب اسلامی و برکات آن می دانند، می خواهد بار دیگر با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرینی کنند و میثاق دیرین خود را با انقلاب و رهبری محکم تر کنند.
***
سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری نیز به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه از عموم مردم برای راهپیمایی این روز دعوت کرد.
در بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت 22 بهمن آمده است: درخشش انوار الهی انقلاب امام خمینی(ره) در جهان معاصر پرتو افکنده و موج بیداری اسلامی را در دنیای کنونی به راه انداخته است، انقلابی که از خرداد 42 آغاز و بنیانگذار کبیر و زعیم عالیقدر آن وعده داد که سربازانش به زودی رشد خواهند کرد و طاغوت و طاغوتیان را به مزبله تاریخ می‏فرستند.
در این بیانیه تصریح شده است: ملت ایران با مقاومت و پایداری، فعل خواستن را به توانستن تبدیل ساخته و دشمن را به پای میز مذاکره کشانده و کارشکنی و مطرح نمودن ادعاهای مضحکانه همیشگی دشمنان جزء خوراک تبلیغاتی و سرپوش گذاشتن بر شکست آنها هیچ سودی برایشان ندارد.
در پایان این بیانیه آمده است:پاسداران و بسیجیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با اعلام وفاداری به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه خود را از دولت جمهوری اسلامی اعلام می دارد و از تیم مذاکره کننده می خواهد با اقتدار از دستاوردهای انقلاب و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و حقوق ملت دفاع نمایند و سرسوزنی عقب نشینی نکنند.
گفتنی است:سپاه نواحی شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان، کوهرنگ، سازمان بسیج اساتید، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج ورزشکاران، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج مساجد و محلات، بسیج اصناف، بسیج جامعه زنان، بسیج کارمندان، بسیج کارگری، بسیج رسانه، بسیج مداحان، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج مهندسین صنعت، کشاورزی، عمران، بسیج هنرمندان، بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی و دبیرخانه اقشار بسیجی استان با صدور اطلاعیه های جداگانه، فرارسیدن یوم الله 22 بهمن را گرامی داشتند و از مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن