تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802663153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقشار مختلف شرق مازندران آماده حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقشار مختلف شرق مازندران آماده حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن هستند ساری- ایرنا-در آستانه 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ائمه جمعه ، فرمانداران ، روحانیون، اقشار مختلف مردم و مسوولان شرق مازندران بر ضرورت حضور باشکوه و حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند .


به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا با تاکید برضرورت حضور همه جانبه و حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن این حضور را بر هم زننده توطئه دشمنان اعلام کرد.
حجت الاسلام ˈمحمد علی الیاسی ˈ گفت: ملت ما با حضور گسترده در این راهپیمایی به دشمنان نشان می دهند که همچنان پای ارمانهای انقلاب ایستاده اند و لحظه ای از ارزشهای انقلاب فاصله نمی گیرند.
وی با بیان اینکه این انقلاب با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است یادآور شد: آنچه اکنون بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه ملت ما در این صحنه حساس و سرنوشت ساز باشد اتحاد و همبستگی در صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی 22 بهمن است که نباید نادیده گرفته شود.
امام جمعه گلوگاه نیز با تاکید بر حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپمایی 22 بهمن، این راهپیمایی را نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران به دشمنان دانست.
حجت الاسلام ˈسید ابراهیم میراحمدیˈ گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان و بیداری اسلامی است که در آن مظلومان بر ظالمان چیره گشتند و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را از بین بردند.
وی با بیان این که استکبار جهانی از انقلاب اسلامی هراس دارد ادامه داد: انقلاب اسلامی الگویی شایسته است برای کشورهای جهان که هم اکنون برکات و ریشه آن در نقطه نقطه جهان گسترده شده است و ما باید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ابهت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاریم.
رییس ارشاد گلوگاه گفت : انقلاب اسلامی ما انفجار نور در دل تاریکی بود و مردم آگاه ما با بصیرت خود در مقابل توطئه های دشمن ایستادند و این بار نیز با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را رو سیاه خواهند کرد و برگ زرینی بر افتخارات خود می افزایند.
ˈسید عیسی وطن پورˈ گفت: اینکه پیروی انقلاب اسلامی ایران، پیروزی اسلام بر کفر و جهالت و تاریکی است و با انقلاب اسلامی ما مردم از نعمت ولایت، وحدت و امنیت برخوردار شدند غیر قابل انکار است و باید این دستاوردها با وحدت و حضور مردم به جهانیان شناسانده شود.
بخشدار هزارجریب نکا نیز در سخنانی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال پر شورترین جشن انقلاب است و مردم ما با حضور حماسی خود برنامه های دشمنان را نقش بر آب کرده و مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان می زنند.
ˈابوالقاسم مبینی ˈ ادامه داد: عطر حضور مردم در جای جای این مملکت از هم اکنون در فضا پیچیده است و مردم ما فردا با حضور گسترده خود در برابر ملت ایران صف ارایی کرده اند حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی صفوف دشمنان را در هم می شکند.
بخشدار مرکزی نکا نیز با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخی کوبنده بر اظهارات نسنجیده استکبار و یادی کفر است بیان داشت: آنان باید بدانند که ملت ایران اسلامی ذره ای از موضع خود و ولایتمداری و ارزشهای انقلاب فاصله نمی گیرند.
ˈرضاجلالیانˈ بیان داشت: امروز وظیفه ما در ادای دین به انقلاب توجه به فرامین رهبری است و باید همواره با گوش به فرمان رهبری بودن در پای ارزشهای این انقلاب بمانیم و به دشمن نشان دهیم که هیچ گاه از توطئه و ترفندهای آنان هراسان نیستیم.
وی گفت: این انقلاب جمهوری اسلامی ایران است وبرپایه واساس قرآن بنا شده که اسلام برآن حاکمیت می کندهمچنین این کشور به شرق وغرب وابسته نیست و ما تا آخرین قطره خون خود با حضور همه جانبه در انقلاب از این دستاوردها دفاع می کنیم.
یکی از شهروندان شرق مازندران نیز با تاکید بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ما ملت همواره در راه حفاظت از کیان و ارزشهای خود ایستاده ایم و دشمن بداند هیچ ترفند و توطئه ای از او نمی تواند بر ما کارساز باشد.
ˈمحمد رضا کلبادیˈ افزود: همه ما از پیر و جوان، مرد و زن، کوچک و بزرگ فردا با دست های گره کرده خود علیه توطئه های دشمن فریاد بلند مرگ بر آمریکا سر می دهیم تا به دشمنان بفهمانیم که همواره پای آرمانهای نظام حتی با سخت ترین تحریم ها ایستاده ایم.
ˈمیترا اسدیˈ از دیگر شهرواندن شرق مازندران نیز در این رابطه اظهار داشت: خوشبختانه مردم اگاه ما در همه شرایط حساس این انقلاب آماده بودند و در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.
وی بیان داشت: دشمنی های استکبار و آمریکا با ایران اسلامی تمامی ندارد و ما باید با اتحاد و همبستگی و شرکت حماسی در صحنه های مختلف انقلاب ولایتمداری خود را به اثبات رسانده و به دشمن بفهمانیم که با گذشت 35 سال از انقلاب و علی رغم تمام توطئه ها ذره ای از دفاع از نظام دست بر نمی داریم.
بر اساس اعلام ستاد هماهنگی تبلغات اسلامی استان مازندران راهمپیمایی شهرستان های شرق استان مازندران از ساعت 10 صبح در مکان های تعیین شده اغاز و تا مکانهای مورد نظر برای شهرستانها ادامه خواهد داشت.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان گلوگاه در شرق مازندران از مسجد علوی تا میدان 22 بهمن با سخنرانی حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه، در بهشهر از چهارراه استقلال (سه راه آزادی سابق) به سمت پارک ملت با سخنرانی سید ضیاء الدین جباری امام جمعه موقت بهشهر و در نکا از فرمانداری تا میدان جانبازان با سخنرانی علی آقا محمدی عضو تشخیص مصلحت نظام است که در همه مسیرها با قرائت قطعنامه راهمپیمایی و سخنرانی پایان می یابد.ک4/
7332/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن