تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803768778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأثر حسن روحانی از نحوه توزیع سبد کالا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تأثر حسن روحانی از نحوه توزیع سبد کالا




نماینده بجنورد با بیان اینکه رئیس جمهور از شیوه توزیع کالا متاثر بوده است، گفت: روحانی از نبود آمارهای دقیق انتقاد کرد و گفته است ما سامانه درستی برای دسترسی به منابع و آمار نداریم و باید بسیاری از قوانین در این زمینه اصلاح شود.





خبرگزاری مهر: قاسم جعفری نماینده بجنورد درباره دیدار نمایندگان خراسان شمالی با رئیس جمهور اظهار داشت: در ابتدای جلسه بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان راجع به ایام الله دهه فجر توضیحاتی ارائه کردم.

وی با بیان اینکه در این جلسه انقلاب را از سه منظر اهداف و آرمان های انقلابی، دستاوردها و آسیب ها مورد بررسی قرار دادیم، گفت: در این 35 سال کارهای بزرگ و ناشدنی انجام شد و در عرصه دفاع، تکنولوژی و سیاست داخلی و خارجی دستاوردهای شگرفی داشته ایم اما باید بپذیریم راه طولانی در پیش داریم.

جعفری با اشاره به سخنان خود در این نشست،  گفت: قانون اساسی را به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است که درخصوص آن مباحثی مطرح شد. همچنین در این جلسه به بحث عدالت، رفع تبعیض و توسعه متوازن منطقه ای تاکید کردیم.

این نماینده مجلس با اشاره به نوپا بودن استان خراسان شمالی افزود: در استان خراسان شمالی با توجه به نوپا بودن انتظار می رود با وجود عقب ماندگی هایی که وجود دارد مصوبات دوره های مختلف هیات دولت و سفر مقام معظم رهبری اجرایی شود.

 به گفته جعفری، هیات دولت نیز بر اهتمام مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان تاکید کرد.

جعفری نکته دیگری را که در جلسه با رئیس جمهور بر آن تاکید شده بود بحث اعتدال دانست و گفت: به آقای رئیس جمهور گفتم یکی از موارد شما شعار اعتدال و فراجناحی عمل کردن بود که در استان ما خیلی تجلی نداشته است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: احداث راه آهن گرگان – بجنورد- مشهد، بحث های پایه ای بودجه، میانگین درآمد سرانه استان، آمایش سرزمینی و احداث آزاد راه حرم تا حرم از دیگر موضوعات این جلسه بود.

به گفته جعفری، روحانی در این جلسه با انتقاد از سئوالات مکرر از وزیران، گفته است من نمی گویم نباید از وزیران سئوال نشود اما سئوال از وزیران نباید وظیفه نمایندگان شود.

جعفری در پیشنهاد به روحانی در خصوص تعداد سئوالات از وزیران گفت: به وزیران و معاونان پیشنهاد دادیم در جلسات کارشناسانه در کمیسیون های تخصصی و مجامع استانی حضور داشته باشند تا دیگر نیازی به سئوال و تذکر نباشد.

این نماینده مجلس توزیع سبد کالا در میان خانوارها را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه با رئیس جمهور دانست و گفت: روحانی اظهار داشت که سبد کالا به قصد کمک به مردم  آسیب پذیر بوده است و در ابتدا فقط بحث کمک به افراد تحت کمیته امداد و بهزیستی مطرح بوده که بعدا هر یک از دوستان گروه های دیگری را به آن اضافه کردند.

جعفری با بیان اینکه رئیس جمهور از شیوه توزیع کالا متاثر بوده است، اظهار داشت: روحانی از نبود آمارهای دقیق انتقاد کرد و گفته است ما سامانه درستی برای دسترسی به منابع و آمار نداریم و باید بسیاری از قوانین در این زمینه اصلاح شود.

جعفری با بیان اینکه روحانی بر بحث اعتدال تاکید کرد، گفت: رئیس جمهور گفت که حقیقتا به دنبال اعتدال هستیم اما نمی گوییم همه چیز بدون نقص بوده ولی باید به این سمت حرکت کنیم.

وی گفت: همچنین روحانی در پایان اظهار داشت نمی گوییم نقد نشود اما سعی کنید نقدها منصفانه باشد.






تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن