تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803531600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکتر روحانی با عذرخواهی از مردم به دلیل مشکلات توزیع سبدکالا، شجاعت و صداقت خود را ثابت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در لرستان: دکتر روحانی با عذرخواهی از مردم به دلیل مشکلات توزیع سبدکالا، شجاعت و صداقت خود را ثابت کرد خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: رییس جمهوری اسلامی ایران با عذرخواهی از محضر ملت به واسطه بروز برخی مشکلات در زمینه توزیع سبد کالا، صداقت، تعهد و خدمت رسانی صادقانه خود نسبت به مردم را به خوبی نشان داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادیˈ در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر؛ با تاکید بر اینکه عذرخواهی رییس جمهور از مردم نشانه شجاعت ایشان است، یادآور شد: امروز همه باید بدانند که ایران اسلامی با دشمنان گستاخی روبروست و نباید بهانه دست این دشمنان گستاخ بدهیم.
امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، گفت: ملت فهیم و بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جواب گستاخی های دشمنان اسلام و انقلاب و مقامات غربی را به خوبی خواهند داد.
وی تصریح کرد: ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران با دشمنان گستاخ و عهد شکنی روبرو هستند که طی 35 سال گذشته همواره در تلاش برای ضربه زدن به این نظام بوده اند.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی افزود: عده ای فاسق و شرور در کشورهای غربی بر مسند قدرت قرار گرفته اند و بی مهابا نسبت به ملت ایران گستاخی می کنند که مردم ایران به طور قطع این یاوه گویی ها را در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ خواهند داد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز 22 بهمن همواره مورد توجه مردم ایران بوده، تصریح کرد: راهپیمایی امسال به دلیل نوع برخوردها و گفتارهای اخیر آمریکایی ها از حساسیت بیشتری برخوردار است ، مردم ایران اسلامی به منظور ادای دین نسبت به امام راحل و رهبری مراسم این روز را باشکوهتر از سال های گذشته برگزار می کنند.
وی اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ولایت پذیری و حرکت آگاهانه ملت بزرگ ایران تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب، توطئه های خام دشمنان را خنثی خواهد کرد.
وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن حرکت نمادین استقامت ملت ایران است و زمینه را برای حضور مقتدرانه ایران در صحنه های بین المللی فراهم می کند.
وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن افزود: انقلاب اسلامی موجب عزت و کرامت مردم شد و امروز ملت ایران تا آخرین نفس در راه حفظ این عزت و پاسداشت انقلاب اسلامی مقاومت می کنند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران با انگیزه دینی، اتحاد و همدلی مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسید و بدون شک تداوم انقلاب نیز به حفظ این سه عامل بستگی دارد.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد موج اسلام هراسی و تفرقه میان مسلمانان اضافه کرد: در این میان بیشترین هجمه دشمنان نسبت به اصل ولایت فقیه و رهبری بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ملت ما در 35 سال گذشته با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار ، مانع از موفقیت دشمن در اجرای توطئه های شوم خود شده اند و امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر شاهد حضور موثر و گسترده مردم انقلاب ایران اسلامی در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام خواهیم بود.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن حرکتی نمادین در راستای بیان استقامت ملت و حقانبت کشور است که نشان می دهد اقدامات بدخواهانه استکبار جهانی کوچکترین اثری در اراده و خواست ملت نداشته است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به پیشرفت های روزافزون جمهوری اسلامی ایران در 35 سال گذشته گفت: این پیشرفت ها بی نظیر بوده و دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و پیشرفت های ایران اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز نیروی هوایی ارتش و بیعت همافران با امام راحل در 19 بهمن 57 گفت: باتوجه به فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) در روز 21 بهمن ماه، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب با حفظ حرمت این بانوی بزرگوار باشد.
7269/1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن