تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در دعوت به راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در دعوت به راهپیمایی 22 بهمن فیروزکوه- ایرنا- ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در بیانیه ای آحاد مردم شریف و انقلابی شهرستان فیروزکوه را به حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.


به گزارش عصر دوشنبه ایرنا در این بیانیه آمده است: ˈاکنون که به یاری خداوند متعال 35 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، صدای این انقلاب در جهان پیچیده و نگاه مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده استˈ.
در ادامه این بیانیه آمده است: ˈ سی و پنجمین گرامیداشت پیروزی انقلاب در سال حماسه سیاسی پیام آور این است که ملت ایران در هیچ زمانی در مقابل رژیم های زورگو سرخم نخواهد کردˈ.
ˈایام الله دهه فجر یادآور حضور پرشور مردمی و بخصوص جوانانی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون خویش مزرعه دین را آبیاری کردندˈ.
در این بیانیه با اشاره به اینکه ˈبا طلوع 22 بهمن کنگره های کاخ ستم لرزید، دریاچه های کفر خشک شد، آتشکده های اتحاد به سردی گرایید و آغوش ایران به مولود خجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی مباهات کردˈ، تصریح شده است: ˈ ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه ضمن دعوت از شهروندان و بسیجیان ولایتمدار شهرستان به شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که به فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای روز جواب دشمن خواهد بود، از حضور معنوی و انقلابی ملت همیشه در صحنه کمال تشکر را دارد تا همانطور که دشمن را تاکنون در تمامی عرصه ها نا امید کرده اید این بار نیز همانند راهپیمایی های دیگر بیم و یاس را بر اردوگاه آنان مستولی کنندˈ.
در خاتمه این بیانیه آمده است: ˈبا شرکت در راهپیمایی 22 بهمن 92 بیعت همیشگی مردم فهیم و ولایتمدار فیروزکوه را با آرمان های بی بدیل معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عهدی دوباره می بندیم و به دشمنان گزینه های روی میز خودمان که همان اتحاد در برابر استکبار است را یادآوری می کنیمˈ.
سلام بر فجر و سلام بر فجرآفرینان، گامهایتان استوار باد.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن