تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شازند: راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار شازند: راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملت ایران است شازند-ایرنا- فرماندار شازند گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مظهر اقتدار ملت ایران است و مردم با حضور گسترده خود در این آیین توطئه دشمنان را خنثی می کنند.


ˈاصغر عالیخانیˈ روز دو شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استکبار ستیزی، وحدت و همدلی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی است و امروز هم باید در سایه اتحاد و همدلی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کنیم.
وی ادامه داد:امروز که دشمنان با توطئه های مختلف سعی بر ضربه زدن به مردم را دارند حضور مردم می توانند نقشهای شوم دشمنان را خنثی و دشمنان را مایوس کنند.
فرماندار شازند به برنامه های بزرگداشت 22 بهمن در شهرستان شازند اشاره و تصریح کرد: تمهیدات لازم جهت حضور مردم و برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی در شهرستان فراهم شده و برنامه های مختلفی برای روز راهپیمایی تدارک دیده شده است.
عالیخانی افزود: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه تجلی پشتوانه مردمی و عظیم نظام بوده و ملتی که خود زمینه ساز این انقلاب بزرگ بوده بار دیگر در تجدید بیعتی با شهدا و ولایت حماسه بزرگ حضور را متجلی می شوند.
وی با اشاره به تداوم 22 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: تداوم پیروزی ها، حاصل تداوم رمزهای پیروزی است، زیرا هرگز خداوند متعال نعمتی را که به قومی عطا فرموده، از آن ها باز پس نگرفته است.
عالیخانی تصریح کرد: مردم در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشته اند و اقشار مختلف مردم شازند آماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله 22 بهمن هستند.
فرماندار شازند افزود: حضور همه اقشار مردم و مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن، مهم و ضروری است چراکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ایران را در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می کند.
م.د
556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن