تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802721657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر امور اجتماعی تاجیکستان خدمات بشردوستانه کمیته امداد را ستود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر امور اجتماعی تاجیکستان خدمات بشردوستانه کمیته امداد را ستود دوشنبه - ایرنا - وزیر کار و امور اجتماعی تاجیکستان با قدردانی از کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خدمات این نهاد بشردوستانه ایرانی شامل امداد رسانی و ارائه خدمات آموزشی به افراد محروم تاجیک تاثیر مناسبی برای فراهم شدن فرصتهای شغلی و رفع مشکل مستمندان این کشور ایفا کرده است.


خانم ˈسمن گل تغا آواˈ دوشنبه در دیدار رئیس دفتر نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) تاجیکستان با وی از همکاریهای این نهاد با وزارت کار و امور اجتماعی و کمک و حمایتهای این نهاد خیریه بین المللی به مردم نیازمند تاجیک سپاسگزاری کرد.
وی اهمیت مراکز آموزشی مشترک این وزارتخانه و کمیته امداد امام (ره) را که در کارآموزی جوانان تاجیک نقش مهمی دارد، یادآور شد و پیشنهاد کرد که استفاده از تجربه متخصصین ایرانی در این کارگاهها بیشتر شود.
سمن گل تغا آوا همچنین خواستار راه اندازی آموزشهای جدید با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شد و گفت: شایسته است برای توانبخشی و تامین شغل برای افراد و کودکان معلول نیز اقدام شود.
وی با بیان اینکه بزودی تمامی آموزشگاههای فنی خدماتی تاجیکستان تحت پوشش این وزارت خانه قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: این موضوع زمینه خوبی برای تأسیس کارگاههای مشترک توسط این وزارتخانه و کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد شد.
تغا آوا همچنین از تاسیس کارگاه مشترک مشاوره که با هماهنگی کمیته امداد و کمیته کار زنان ریاست جمهوری تاجیکستان راه اندازی شده است، قدردانی کرد و گفت: امامعلی رحمان رئیس جمهوری این کشور نیز از تاسیس این کارگاه مشاوره استقبال کرده است.
سید مهدی عبادی رئیس دفتر نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) تاجیکستان نیز در این دیدار گفت: این نهاد خیریه با آموزش افراد کم و بی بضاعت، امکان تامین شغل را برای آنها در وطن خودشان را فراهم می کند.
وی گفت: این دفتر نمایندگی علاوه بر پرداخت تسهیلات بدون بهره، پرداخت تسهیلات در قالب طرح ˈاستاد-شاگردیˈ را نیز در دستور کار قرار داده است.
بر اساس این طرح به اشخاص صاحب تجربه که زیر نظر این نهاد تعدادی از نیازمندان را اموزش دهند تسهیلات بدون بهره پرداخت خواهد شد.
عبادی برای انجام بهینه خدمات رسانی و ارائه آموزشهای فنی متنوع به جوانان تاجیک خواستار هماهنگی این وزارتخانه با نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این کشور شد.
احمد اصغری مشاور فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان نیز گفت: راه اندازی این کارگاههای آموزشی مشترک می تواند در پیوند دوستی این دو کشور برادر تأثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه نمایندگی امداد حضرت امام خمینی (ره) یکی از اولین سازمانهای خیریه بین المللی است که در جمهوری تاجیکستان شروع به فعالیت کرد، افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران برای اجرای برنامه های مشترک کمیته امداد و وزارت کار و امور اجتماعی آمادگی دارد.
آساق**1663**1577
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن