تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت در راهیپمایی 22 بهمن بصیرت مردم در مقابله با توطئه های دشمن را به جهانیان نشان می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرکت در راهیپمایی 22 بهمن بصیرت مردم در مقابله با توطئه های دشمن را به جهانیان نشان می دهد کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: شرکت در راهیپمایی 22 بهمن، بصیرت مردم در مقابله با توطئه های دشمن را به جهانیان نشان می دهد.


ˈاحد جلیلیانˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایمان دارم راهپیمایی 22 بهمن امسال بدلیل بهانه گیری ها و کارشکنی های سران غرب و امریکا در مساله هسته ای ایران، بسیار پرشورتر از گذشته برگزار می شود چرا که مردم آگاه ایران در برابر ظلم و زورگویی دشمن سکوت نخواهند کرد.
وی افزود: مردم با بینش سیاسی خود بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران می زنند.
جلیلیان با تاکید بر رهنمودهای رهبری در آیین های بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در خصوص حفظ وحدت، گفت: مردم ایران اسلامی با همان هوشیاری سال های اول انقلاب اسلامی همواره در صحنه حاضر هستند و با حفظ وحدت با مسوولان نظام و با پیروی از بیانات رهبری، در روز 22 بهمن تعهد و میثاق خود را با امام و رهبری به منصه ظهور می رسانند.
وی افزود: مسوولان نیز باید بابصیرت تمام سلایق و جناح بندی ها را کنار بگذارند و در راهپیمایی 22 بهمن همگام با مردم شرکت کنند.
سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: مردم و مسوولان در گذشته ثابت کرده اند که با وجود اختلاف نظرها و مشکلات، در بحث انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های آن در برابر دشمنان همواره در صحنه حاضر بوده اند.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در اسلام آبادغرب برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه این مراسم آماده شده و مردم و مسوولان نیز آمادگی خالصانه خود را برای حضور در این راهپیمایی اعلام کرده اند.
7456/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن