تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803012612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی مردم هرمزگان برای خلق حماسه درسی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آمادگی مردم هرمزگان برای خلق حماسه درسی وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب بندرعباس - ایرنا-مردم استان هرمزگان که همپای سایر هموطنان نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته خود را برای خلق حماسه حضور در سی پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی را آماده کرده اند.


به گزارش ایرنا، حماسه 22بهمن که درسال 57 به لطف خدا ورهبری امام راحل وهمت مردم رقم خورد، شهد آن در کام مردم باقی مانده وخالقان این پیروزی هرسال دراین روز با حضور در راهپیمایی عظیم وباشکوه خود ، یاد آن دوران که منجربه تثبیت و تدوام انقلاب شد را گرامی می دارند.
12تا 22بهمن ماه که به عنوان اوج مبارزه با باقیمانده رژیم ستم شاهی بود به عنوان دهه فجر انقلاب نامگذاری شده ازاینرو این دهه گرامیداشت روزهای سخت مبارزان بوده که توانستند تابوی رژیم را بشکنند وبه پیروزی شیرین که همان غلبه با استکبار بود، برسند.
دراین دوره هرگز نباید یاد آزادگان ، جانبازان وشهدا که به شدت مورد هجمه ماموران شاه قرار گرفتند و جان خود را درطبق اخلاص گذاشتند فراموش کرد و یادگاران آن روزگار وهمچنین خانواده های آنان که سرمایه های معنوی برای کشور و نسل های سوم وچهارم انقلاب ونسل های اینده هستند پاس بداریم ودربرابر عظمت و بزرگی این اسطوره های سده حاضر سرتعظیم فرود آورد.
حماسه 22بهمن سیلی محکمی برای رژیم وابسته به شرق وغرب بود که درطول سالیان متمادی جنایت های زیادی بر ملت آزاده ایران روا داشت و اجازه نداد این ملت روی پای خود بایستد لذا سالروز آن درذهن مردم فراموش شدنی نیست.
سازمانها ونهاد وگروههای مردمی ضمن دعوت از احاد مردم استان هرمزگان آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن اعلام داشته و ابراز داشتند این روز ملی ایران بوده که بایستی خشم و انزجار خود از اسjکبارجهانی به سرکردگی آمریکا در راهپیمایی ابراز داشته شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس می گوید: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن آمریکا را ناامید خواهد کرد و دشمنان متوجه می شوند ایران همچنان خانه اسلام و اهل بیت است.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود:با پیروزی انقلاب، سکوت و اختناق طولانی مدت جامعه ایران در هم شکست و صدای آزادی در سراسر کشور طنین انداز شد.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تاکید امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب بر هم هدف نبودن انقلاب اسلامی با اهداف کمونیست ها، موجب شد مردم همان ابتدای کار تکلیف این گروه ها را یکسره کنند.
وی اضافه کرد: بنیانگزار انقلاب برای مردم تبیین کرد که کمونیست ها به دنبال رفتن شاه و جایگزینی آن با مارکسیسم هستند ولی انقلاب اسلامی می خواهد اسلام را جایگزین نظام شاهنشاهی و پهلوی کند.
به گفته وی، این روشنگری ها موجب شد تا همه حرکت های انحرافی که هرروز به دنبال توطئه بر علیه انقلاب بودند از بین بروند.
استاندار هرمزگان ضمن دعوت مردم همیشه در صحنه این استان را به شرکت در راهپیمایی 22بهمن گفت: 35 سال از عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشت و مردم همواره در تمامی برهه ها همراهی و وفاداری خود را با این نظام به نمایش گذاشته و به جهانیان ثابت کرده اند.
جاسم جادری افزود: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی ( ره) به ثمر نشست و با اراده مردم و وحدت جمعی شکل گرفت نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که پایدار، استوار و باصلابت باقی مانده، اما دشمنان ملت ایران هنوز هم از گذشته درس نگرفته اند و هرساله دنیا حضور تک تک ما در این راهپیمایی را به نظاره می نشیند که به همین دلیل نیز ، بر اساس وظیفه دینی و ملی و انقلابی باید فارغ از جناح بندی ها، گروه ها و احزاب در این راهپیمایی بطور منسجم و در صفوف بهم پیوسته شرکت کنیم.
استاندارهرمزگان یاد آور شد: با یاری خداوند متعال و همت مردم ولایی استان هرمزگان، راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز برای حمایت از نظام مقدس اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحلمان، با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود تا بار دیگر با حضور دشمن شکن در این روز حمایت خود را از ارکان نظام و حرکت در جهت منویات مقام معظم رهبری( مدظله) اعلام کنیم.
امام جمعه کیش ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن گفت: این حضور به منظور نشان دادن پایبندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام حسن علیدادی ادامه داد: ظلم و فساد، حیف و میل کردن اموال عمومی، انعقاد قراردادهای ننگین، فساد درباریان، تجزیه بخش هایی از ایران، نفوذ گسترده بیگانگان و برگزاری جشن های پرهزینه از مهمترین ویژگی های رژیم پهلوی بود و پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب برچیده شدن ظلم و فساد این رژیم شد.
امام جمعه جاسک با بیان اینکه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های امریکایی ها را می دهند، گفت: سردمداران آمریکایی می خواهند خود را ابرقدرت معرفی کنند در حالی است که اگر آنها توان داشتند مشکل خود را در کشورهای افغانستان، عراق حل می کردند.
حجت الاسلام جواد غلامی خواستار حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شد و وظیفه و مسوولیت آنان در شرایط کنونی را سنگین تر از سال های قبل توصیف کرد.
رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.
ˈابوالقاسم جرارهˈ با تاکید بر شرکت اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: همه ما یک صدا و همراه با ملت غیور ایران در این روز با حضور درسواحل خلیج فارس از اقتدار ملت ایران دفاع خواهیم کرد.
جراره تصریح کرد: مردم ایران برای حفظ اسلام ، شریعت و برقراری حکومت حضرت مهدی (عج) نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند و تا ظهور حضرتش پشت سر ولایت فقیه قرار خواهند گرفت و از ایشان حمایت می کنند.
رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور پر شور مردم شهید پرور استان در عرصه های مختلف انقلاب از آنها برای حضور در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن دعوت کرد.ک/4
668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن