تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802909145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست فرمانداری جیرفت: مردم در 22 بهمن مانند همیشه ممتاز خواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست فرمانداری جیرفت: مردم در 22 بهمن مانند همیشه ممتاز خواهند بود جیرفت - ایرنا - سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: مردم در روز 22 بهمن امسال مانند 34 سال گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی این روز تاریخی باز هم ممتاز خواهند بود.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش شامگاه یکشنبه در آیین جشن انقلاب که در روستای میجان برگزار شد افزود: هر سال دشمنان این نظام با جنگ رسانه ای می خواهند حضور ملت را در راهپیمایی 22 بهمن کمرنگ جلوه دهند اما ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضور حماسی خود توطئه دشمنان را خنثی و آنها را مایوس می کند.
وی ادامه داد: امسال هم ملت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دست ردی بر تمام توطئه های دشمنان خواهد زند.
وی گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، خسارت و ویرانی های زیادی برجای گذاشت اما با وحدت و همدلی و در سایه ولایت فقیه اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته ایم و کشور ما با وجود این همه تحریم از رونق اقتصادی خوبی برخوردار است.
سرپرست فرمانداری جیرفت اضافه کرد: در بخش های مختلف از جمله بهداشت، راه، آموزش، زیربنایی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در دنیا حرف برای گفتن داریم و این همه عزت و شکوه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب ملت ایران شده است.
وی تصریح کرد: خدمات انقلاب اسلامی امروز مشهود است و قابل قیاس با قبل از انقلای نیست زیرا بعد از هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های شدید ملت در کنار دولت ایستاد و با رهنمودهای ولی فقیه برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کرد.
وی خاطرنشان کرد: برای تداوم استواری و اقتدار نظام اسلامی در جهان همه باید همدل و یکصدا در کنار هم تلاش و از ظرفیت های موجود برای توسعه کشور و منطقه استفاده کنند.
امینی روش ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش تاریخ دانان ایران در جیرفت گفت: هدف از برگزاری این همایش شناسایی و معرفی هرچه بیشتر تمدن جیرفت است.
سرپرست فرمانداری جیرفت با اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این که همه گزینه ها روی میز است بیان کرد: آنها یک بار قدرت ما را لمس کرده اند و دیدند که چگونه ملت شهید پرور ایران اسلامی در برابر دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی ایستاد و خود به خوبی می دانند که توان مقابله با ما را ندارند.
وی ادامه داد: در حال حاضر برای توسعه زیرساخت های شهر از جمله فرودگاه و پایانه صادراتی کارهای زیادی شده که در آینده شاهد به ثمر رسیدن آنها هستیم.
امام جمعه جبالبارز هم گفت: ملت ایران اسلامی در 35 سال با عزت و اقتدار هر سال بهتر و با شکوه تر از سال قبل روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند.
حجت الاسلام رضا سالاری افزود: امروز مردم به ایرانی بودن خود افتخار می کنند اما در زمان رژیم پهلوی این چنین نبود که این نشان از عزتمندی ایرانیان در جهان است.
ساختمان پایگاه بسیج میجان نیز با زیربنای 60 متر مربع و اعتبار 200 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.ک/2
7444/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن