تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803508874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهدای شهرستان تایباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی
یادواره شهدای شهرستان تایباد برگزار شد
تایباد - خبرگزاری مهر: مراسم یادواره شهدای شهرستان تایباد با حضور ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، طلاب علوم دینی، مردم تشیع و تسنن، خانواده های شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، محبی کارشناس استراتژیکی عصر یکشنبه در مراسم یادواره شهدا شهرستان تایباد در مسجد جامع مالک ملک اهل سنت تایباد پیرامون شبهات ایجاد شده توسط دشمنان اسلام و مسلمین به هجمه های آنان اشاره و اظهار کرد: این هجمه ها فراتر از شیعه و سنی است و اصل اسلام را هدف قرار داده است. کارشناس استراتژیکی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال اسلام هراسی بودند تا به جهان القاء کنند و بگویند مسلمانان خطرناکند و ارتباط با آنان نتایج خوبی ندارد و این تبلیغات آمریکائیها برای ایران خیر بود و باعث شد مسلمانان با هم متحد شوند و وحدت مسلمانان را بدنبال داشت. محبی بیان کرد: گام دوم این بود که به دنبال آن شدند که وحدت مسلمانان را برهم بریزند و با تشکیل اتاق فکر پروژه ایران هراسی را اجراء نمودند و کاری کردند که همسایه های ایران مانند عربستان، مصر، لیبی، بحرین از ایران بترسند و خود به خود در جبهه اسلام اختلاف ایجاد کنند. وی افزود: مسئله بعدی مسئله ایران پرستی را مطرح کردند که در این پروژه جمهوری اسلامی ایران توانست فرصتهای را بدست آورد و باعث انسجام مردم شد و شیعه و سنی، کرد، لر، بلوچ همه متحد شدند و پروژه ایران هراسی نیز نتوانست کاری کند. کارشناس استراتژیکی گفت: با شکست پروژه ایران هراسی ایران پرستی دشمنان پروژه شیعه هراسی را کلید زدند. محبی بیان کرد: دشمنان اسلام و مسلمین و در راس آنها آمریکا برآنند تا نگذارند ابر قدرت ششمی بنام جهان اسلام ظهور و بروز کند لذا باید هوشیار باشیم اگر شیعه تصور کند هدف خودش است اشتباه می کند و همچنین اگر سنی چنین تصوری داشته باشد غلط است چرا که هدف حذف شیعه و سنی و قدرت نگرفتن اسلام و جلوگیری از قدرتی بنام جهان اسلام است. در ادامه مراسم مولوی حیدری امام جمعه اهل سنت مسجد جامع مالک ملک رشادتهای شهدا را در طول انقلاب ستود و بر حضور آحاد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد. محمد عارف عارفی فرماندار تایباد نیز گفت: هدف از جمهوری اسلامی ایران این بود که  دین اسلام به عنوان محور قرار گیرد و حکومتی ایجاد شود که دنیای غرب و شرق از آن هراس داشته باشد. فرماندار تایباد افزود: دشمنان اسلام نگذاشتند که این استقلال و آزادی که در کشور بوجود آمده به سایر کشور سرایت کند و از آن الگو بگیرند لذا بدنبال اختلاف تفرقه هستند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان را نامید خواهند کرد.  


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن