تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادگران کمیته امداد کرمان از بیماران عیادت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امدادگران کمیته امداد کرمان از بیماران عیادت کردند کرمان - ایرنا - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: به مناسبت دهه فجر، امدادگران کمیته امداد کرمان به همراه اعضای کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان و جمعی از مسوولان، از تعدادی بیماران بستری در بیمارستان های استان عیادت و دلجویی کردند.


به گزارش روز یکشنبه اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان ˈحمید کریمیان زادهˈ با تاکید بر این که عیادت از بیماران یکی از امور اخلاقی و از سفارشات موکد دین مبین اسلام است، افزود: این عیادت با هدف دلجویی از بیماران بستری در بیمارستان ها و کمک به بیمارا ن نیازمند، انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر استان، امدادگران کمیته امداد کرمان به همراه جمعی از مسوولان با اهدای شاخه گل از بیماران بستری در بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کردند.
وی گفت: در این عیادت مقرر شد، اقدامات لازم برای رفع مشکل بیماران نیازمندی که در بیمارستان های استان بستری و با مشکل مالی مواجه هستند، صورت گیرد.
کریمیان زاده ادامه داد: همچنین امدادگران کمیته امداد از کادر پزشکی، پرستاری و درمانی این بیمارستان با اهدای شاخه گل تقدیر کردند.
وی گفت: به مناسبت ایام دهه فجر نیز 10 درصد سهم فرانشیز تمامی مددجویان تحت حمایت که در بیمارستان های استان بستری هستند، توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد و در مجموع هزینه های مددجویان بستری در بیمارستان های استان در این ایام رایگان خواهد بود.ک/1
7440/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن