تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضویت مدیر عامل در شبکه مجازی آستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضویت مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در شبکه مجازی آستان تهران-ایرنا- محمد خدادادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) با حضور در تحریریه شبکه مجازی آستان، ضمن بازدید از قسمت های مختلف این شبکه به عضویت شبکه مجازی آستان در آمد.


به گزارش شبکه مجازی آستان، محمد خدادادی که در زمان 8 سال دفاع مقدس، در بخش های فرهنگی - تبلیغی - پشتیبانی و ستادی در ستاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – ستاد کل نیروهای مسلح و از جمله در ستاد مرکزی پشتیبانی به ریاست دکتر روحانی در دوران دفاع مقدس حضور داشته است، در گفت وگو با شبکه مجازی آستان دلایل گرایش جوانان به حضرت امام را به طور اختصار بازگو کرد.
محمدخدادادی با بیان این که خاصیت سلوک امام خمینی(ره) جذب شدن در آن سلوک بود، گفت: خود من به عنوان جوان 18 ساله که تازه به سپاه رفته بودم، حس می کردم که جنس حضرت امام(رض) به گونه ای بود که بر نقطه حساس قلب آدم می نشست.
مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در بیان دلایلی که باعث جذب افراد به سلوک امام خمینی(ره) می شد، گفت: اولین دلیل این مهم، خلوص حضرت امام(ره) بود به گونه که احساس می کردی هرچه حضرت امام(رض) می گفت بر دل و جان آدم می نشست؛ برای همین هم بود که با وجود آن که امام خمینی(ره) ابزار تبلیغاتی خیلی گسترده ای نداشت هر چه می گفت در مخاطبینش اثر می کرد.
این رزمنده 8 سال دفاع مقدس، با بیان این که آنچه تأثیرگذار بود عمق اندیشه های امام(رره) و خلوص امام(ره) بود، خاطرنشان کرد: یک بار در زمان جنگ با خود فکر می کردم، حضرت امام(ره) با وجود این که سخنرانی های خود را از روی متن نمی خواند، چگونه حتی یک کلام متناقض در کل صحبت های شان نبود، چرا که اگر دشمنان انقلاب تناقضی پیدا می کردند، آن را برجسته می کردند و این به دلیل آن بود که سخنان امام(رض) از عمق جان بر می خواست و بر دل ها می نشست.
خدادادی تأکید کرد: سخنان امام خمینی(ره) به دلیل عمق معنوی و خلوص داشتن اثرات شگرفی داشت؛ این که امام(ره) می گفتند عالم محضر خداست، برپایه همین مبنا حرکت کرده و مواضعی را اتخاذ می کردند؛ ولو این که کسی مخالف یا موافق این موضع باشد.
اول**9241
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن