تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803748024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعی از آثار اهل قلم شهرستان قدس رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمعی از آثار اهل قلم شهرستان قدس رونمایی شد شهرقدس-ایرنا-نخستین همایش تجلیل از نویسندگان و اهل قلم شهرستان قدس و رونمایی جمعی از آثارآنها، با حضور مدیرکل کتابخانه های استان تهران در محل فرمانداری برگزار شد.


فرماندار قدس در همایش تجلیل از نویسندگان و اهل قلم شهرستان گفت: در نتیجه مجاهدتهای امام و مردم که سرآغاز آن از سال 1342 بود، انقلاب در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، اگر بخواهیم عوامل موثر در پیروزی انقلاب را تحلیل کنیم به عنوان مهمترین عامل باید از وجود امام خمینی(ره) یاد کنیم.
ˈنورمحمد فردیˈ استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دلیل لطف خدا، رهبری امام و سپس جانشین برحق ایشان و حضور مردم دانست .
وی افزود: اماما اگر ما چند سالی است از وجود روحانیی تو محرومیم اما آرمانها و اندیشه هایت تحت رهبری فرزند خلف تو به پیش می رود و همچنان پا برجاست.
فردی افزود: پیش از انقلاب اسلامی ما به عنوان کشوری وابسته و بدون حق تعیین سرنوشت بودیم به طوریکه هر آنچه مورد نظر کشورهای قدرتمند دنیا بود، رژیم مجبور به اطاعت از آن بود.
وی اما پس از برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی، جزو کشورهای برتر در مسائل علمی هستیم و با یک تحلیل می توان متوجه شد که انقلاب اسلامی چه تحول عظیمی را در این کشور به وجود آورده است.
وی با تاکید به لزوم توجه ویژه به هنرمندان، فرهنگیان و اهل قلم گفت: باید برنامه ریزی شود در سال حداقل دو بار از اهالی قلم شهرستان با برگزاری چنین برنامه هایی تجلیل کنیم.
وی با اشاره به حضور روحانیون در جمع اهالی قلم شهرستان، افزود: از افتخارات ما این است که تعداد قابل توجهی از نویسندگان این شهرستان از میان روحانیون هستند و این امر از قابلیتهای خوب شهرستان قدس است که باید به مردم شناسانده شود.
وی از وجود افراد فرهیخته دانشگاهی، اهل قلم و هنرمند در این شهرستان خبر داد و گفت: با وجود این متاسفانه زیر ساختهای فرهنگی شهرستان و امکانات مورد نیاز این قشر در اینجا کافی نیست، با توجه به اینکه زیر بنای هر امری فرهنگ و توجه به امور فرهنگی می باشد و در هیچ جامعه ای پیشرفت به وجود نمی آید مگر اینکه در میان مردم آن جامعه به فرهنگ توجه شود.
فرماندار قدس با اشاره به ویژگی های کار فرهنگی گفت: این امور دیربازده ولی ماندگار هستند، به این ترتیب که ایجاد فرهنگ نیاز به زمان زیادی دارد ولی پس از آنکه موضوعی به فرهنگ تبدیل شد برای همیشه ماندگار خواهد شد.
وی تصریح کرد: همه باید دل در گرو خدمت و توسعه شهرستان داشته و رمز موفقیت در این امر نیز اتحاد و انسجام میان مردم و مسوولین شهرستان می باشد و در این راه باید با حمایت از افراد دانا و صاحب نظر از کمک آنها نیز بهره مند شویم، که برگزاری چنین همایشهایی گامی در جهت هم سویی آنها با مسوولین می باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش گفت: برنامه نخستین همایش تجلیل از نویسندگان و اهالی قلم شهرستان قدس بر مبنای یکی از شرح وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که دغدغه حمایت از هنرمندان را دارد.
ˈرضا کرم آبیانˈ با اشاره اهمیت قلم و اهل قلم گفت: خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد می کند، همین امر حجت را بر ما تمام می کند.
وی با اشاره به استقبال نویسندگان شهرستان از این برنامه، افزود: با توجه به استقبالی که از این طرح از سوی هنرمندان اهل کتاب شهرستان صورت گرفته، گفت: در نظر داریم در آینده این مراسم را با تعداد بیشتری از نویسندگان و با شکوه تر برگزار کنیم.
این مسوول میزان تاثیرگذاری این گونه همایشها را در ساختار فرهنگی شهرستان بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: یکی از مواردی که در دستور کار شورای فرهنگ عمومی تعریف شده تقویت فرهنگ و اجرای برنامه هایی مثل تقدیر از اهالی علم و دانش می باشد.
وی تصریح کرد: قطعا این افراد با توجه به آثاری که عرضه کرده اند، الگویی برای نوجوانان و جوانان خواهند بود و عملکرد آنها در راستای ارتقا سطح فرهنگی اثر گذار است.
کرم آبیان با اشاره به اینکه این همایش اولین همایش نویسندگان در حوزه شهرستان بود، گفت: در حال حاضر 33 نویسنده در بخش نویسندگان بومی کتابخانه های شهرستان و سایت اختصاصی اهل قلم شهرستان قدس، بالغ بر 82 اثر را به ثبت رسانده اند که امروز در این همایش رونمایی شد.
این همایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس برگزار شد و در ادامه مراسم، از هنرمندان و نویسندگان اهل قلم شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
تهرام564/5570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن