تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805096478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام اقلام سبد کالا به جز برنج از تولیدات اصفهان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان انصاری:
تمام اقلام سبد کالا به جز برنج از تولیدات اصفهان است
اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تمام اقلام سبد کالا به جز برنج از تولیدات اصفهان است و این یک امتیاز برای استان محسوب می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مظفر انصاری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد مشمولان سبد کالا در سطح کشور زیاد هستند و به این تعداد برنج تولیدی به یک شکل ذخیره نداشتیم بنابراین مجبور به استفاده از برنج وارداتی در سبد کالای مردم شدیم. وی بیان داشت: چهار قلم کالا از جمله روغن، تخم‌مرغ، مرغ و پنیر از تولیدات اصفهان است که افتخاری برای استان محسوب می‌شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: طرح ارائه رایگان سبد کالا به مردم در راستای کاهش نقدینگی به خانوارهای ایرانی صورت گرفت زیرا که تزریق پول از دولت به مردم جز تورم چیز دیگری به بار نمی‌آورد. وی افزود: از زمان آغاز سبد کالا به مردم اصفهان تاکنون نزدیک به 3 هزار  تماس با 124 این سازمان در راستای ارائه شکایات و پیشنهادات در خصوص سبد کالا گرفته شد. انصاری با اشاره به اینکه سبد کالا در مرحله اول تنها باید به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اختصاص می‌یافت و به همین گروه هم خاتمه داده می‌شد تا شاهد این گونه بی‌نظمی‌ها نباشیم، ادامه داد: به طور قطع مشکلاتی که در این مرحله با آن روبرو شدیم بررسی و در مراحل بعدی ارائه سبد کالا در نظر گرفته می‌شود. وی اظهار داشت: سبد کالا در مراحل بعدی به کالاهایی اختصاص می‌یابد که بیشتر مورد نیاز عامه مردم باشد یا با توجه به زمان توزیع کالاهایی که مختص آن فصل است در سبد کالا قرار می‌گیرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از توزیع 50 درصد سبد کالا بین مردم اصفهان خبرداد و یادآور شد: عمده مشکلی که در توزیع سبد کالا به مردم داشتیم مشمولان بیمه تامین اجتماعی و حقوق بگیران زیر 500 هزار تومان است. وی گفت: تعداد مشمولان سبد کالا در اصفهان منهای نیروهای مسلح 565 هزار خانوار است که 502 هزار سبد تاکنون توزیع شده است. انصاری با اشاره به اینکه در ابتدای ارائه سبد کالا به مردم مشکلاتی پیش آمده که از تمام مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم، ابراز داشت: زمان تحویل کالا تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

قیمت لبنیات تا پایان سال 93 ثابت خواهد ماند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: میزان سرمایه‌گذاری این سازمان در طی سال گذشته به 3 هزار و 495 میلیارد تومان می‌رسد که یک هزار و 285 مجوز صنعتی  صادر شده و نزدیک به 360 هزار نفر اشتغال‌زایی در قالب طرح توسعه، بهره‌وری و تاسیس در حوزه معدن شده است. وی از وجود 601 معدن فعال و بیش از 350 واحد شن و ماسه و در مجموع 950 واحد صنعتی در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: در طول یکسال گذشته بیش از 100 واحد اضافه شده است. انصاری ابراز داشت: تعداد اصناف تحت نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت از 120 گذشته است. وی گفت: در دستورالعملی که از تهران به سازمان آمده مشخص کرده که قیمت لبنیات تا پایان سال 93 ثابت خواهد ماند و دیگر شاهد افزایش قیمت در این دسته از محصولات نخواهیم بود.


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن