تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها رشته ورزشی که بانوان کشور در آن مدال طلای جهانی گرفتند وشوو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تنها رشته ورزشی که بانوان کشور در آن مدال طلای جهانی گرفتند وشوو است سنندج – ایرنا – دبیر فدراسیون ووشوی کشور گفت: ووشو تنها رشته ای است که بانوان ورزشکار کشور در قالب آن موفق به کسب مدال طلای جهانی و آسیایی شده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، صیاد حیدری روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ووشو کردستان، افزود: ووشو کشور افتخارات زیادی کسب کرده است و از لحاظ ارزیابی ششمین رشته کشور بوده است.
وی با اشاره به اینکه ووشو از لحاظ کسب مدال نیز اول بوده است، اظهار کرد: در حالی که هفت سال پیش در ردیف 37 فدراسیون ها قرار داشت در حال حاضر در میان سه فدراسیون برتر کشور قرار دارد.
وی گفت: در هر دوره شرایط بهتری از دوره قبل داشته ایم و این موفقیت ها بدون همکاری همه اجزای فدراسیون امکان پذیر نمی بود.
حیدری ادامه داد: ووشو در بازی های المپیک، بازی های اسلامی، بازی های جهانی، در رده های بزرگسالان و جوانان، حداقل چهار مدال طلا و حداکثر هفت مدال طلا کسب کرده است.
وی فدراسیون ووشو را از معدود فدراسیون هایی دانست که سه تا چهار ماه زمان برگزاری اردوهای آن طول می کشد و گفت: امیدوارم در بازی های جهانی ترکیه که به زودی برگزار می شود نیز مدال های مناسبی کسب کنیم.
دبیر فدراسیون ووشو، با اشاره به اینکه ووشو در میان فدارسیون هایی بود که همیشه کمک های مالی اش جاری و ساری بوده است، ادامه داد: تنها یک سال و نیم است که به دلایل خاصی که علاقه ای به بیان آنها ندارم این کمک ها قطع شده است.
وی در رابطه با نحوه انتخاب روسای هیات های ورزشی نیز گفت: طبق آیین نامه جدید، دو هفته قبل از مجمع انتخاباتی هیات، اطلاعات اعضای مجمع و کاندیداها به فدراسیون ارسال می شود که این موضوع شفافیت در برگزاری مجمع را افزایش داده است.
حیدری افزود: کوچکترین منعی در ثبت نام و کاندید شدن وجود ندارد و اگر این مسئله رخ دهد تخلف محسوب می شود.
وی استان کردستان را دارای شرایط مناسبی برای رشد در رشته ووشو دانست و اظهار کرد: افت و خیزهایی اخیرا در ووشوی کردستان وجود داشته که به نظر می رسد به دلیل نبود همدلی در هیات ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: باید اراده ها را همسو کنیم تا به این رشته ورزشی کمک شود و اگر ضعفی هم دیده می شود دلسوزانه عنوان شود. ک/2
570/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن