تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميرزايي: يک مدال جهاني طلب دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ميرزايي: يک مدال جهاني طلب دارم
نفر اول وزن 97 کيلوگرم رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني کشور گفت: در اين سال‌ها فرصت‌هاي زيادي را از دست دادم، اما امسال بايد ناکامي‌هاي سال‌هاي قبل را جبران کنم.

  جمال ميرزايي در خصوص کسب عنوان نخست وزن 97 کيلوگرم رقابت‌هاي قهرماني کشور گفت: بعد از تغيير وزن و حضور در يک وزن بالاتر سال گذشته در مسابقات قهرماني کشور اول شدم و در انتخابي تيم ملي هم به دليل مصدوميت دوم شدم. امسال هم با وجود بيماري قهرمان شدم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: تاکنون در هر مسابقه‌اي که مجوز داشتم و کادر فني دستور داده است شرکت کردم، امسال هم سرماخرودگي شديدي داشتم و زير 90 کيلو بودم به طوري‌که از تمام حريفان سبک‌تر بودم و نمي‌خواستم کشتي بگيرم، اما شب وزن‌کشي با اصرار مسئولان همدان شرکت کردم و خوشبختانه تمام رقبا را شکست دادم.

ميرزايي در پاسخ به اين سوال که امسال مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي را پيش رو داريم و به نظر مي‌رسد کادر فني به دنبال گزينه‌اي مطمئن در کنار رضا يزداني براي وزن 97 کيلو باشد، گفت: در اين سال‌ها فرصت‌هاي زيادي را از دست دادم، اما امسال بايد ناکامي‌هاي سال‌هاي قبل را جبران کنم. تمام تلاشم را در اردوهاي تيم ملي انجام مي‌دهم و در تمام مسابقاتي که کادر فني صلاح بداند شرکت مي‌کنم و هر تصميمي که بگيرد، تابع خواهم بود.

دارنده مدال طلاي بازي‌هاي آسيايي تصريح کرد: تمام هدفم رسيدن به دوبنده تيم ملي در مسابقات جهاني و بازي‌هاي آسيايي هست و به عنوان سرباز در خدمت تيم ملي هستم. امسال ديگر تا آخر مبارزه خواهم کرد تا حقم را از کشتي بگيرم. امسال، سال من است و جهان يک مدال به من بدهکار است. امسال در ليگ هم کشتي‌هاي خوبي گرفتم و تمام حريفان را در ليگ و قهرماني کشور شکست دادم.

چهارشنبه 1392/11/02 00:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن