تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ترغیب خیران برای ساخت کتابخانه در خوزستان/ کتابخانه ها باید از مدارس جدا شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مقتدایی:
لزوم ترغیب خیران برای ساخت کتابخانه در خوزستان/ کتابخانه ها باید از مدارس جدا شود
اهواز – خبرگزاری مهر: استاندار خوزستان گفت: ساخت کتابخانه توسط خیران یک کار پسندیده است به همین منظور این کار خیر باید ترویج و خیران برای این کار باید ترغیب شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کتایخانه عمومی و تخصصی سید شهید مرتضی شفیعی اهواز عنوان کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب زنده کنیم.
 
وی افزود: شهدای انقلاب با نثار خون خود میراث گرانمایه ای را در اختیار همه مردم کشور قرار داده اند که صیانت از آن بسیار دشوار و سخت است.
 
استاندار خوزستان با بیان اینکه، راه حفاظت از این میراث گران بها دفاع مسلحانه نیست، اظهار کرد: به ثمر رساندن پروژه و فعالیت های علمی و پژوهشی یکی از بهترین راهکار های صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهداست.
 
مقتدایی تصریح کرد: کتابخانه یک مکان مقدس است زیرا می تواند افراد جویای علم دانش را یک مکان دور هم جمع کند به همین دلیی مسئولان باید تلاش خود را به کار بگیرند تا پژوهشگران و محقیقن را هم به این مجموعه متصل کنند.
 
وی عنوان کرد: متاسفانه نسبت به امکانات و تجهیزات فراهم شده در کتابخانه های استان تعداد افراد جذب شده به این مراکز فرهنگی و علمی بسیار کم است به همین منظور اداره کل کتابخانه های استان باید دلایل این مراجعه کم را بررسی و آن را با انجام  فعالیت های مناسب این مشکل را مرتفع کند.
 
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه، باید کتابخانه ها از سطح مدارس جدا شوند گفت: در چند ماه گذشته یک کتابخانه با همت خیرین در شهر بهبهان احداث شده که کار بسیار پسندیده و زیبایی بوده است.
 
 


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن