تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خشونت سازمان یافته علیه زنان مصر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




خشونت سازمان یافته علیه زنان مصر خبرگزاری رسا ـ اعمال شکنجه علیه زنان بازداشت شده، آزار فیزیکی و ضرب و شتم آنها با زنجیر، باتوم و چوب دستی و همچنین باز کردن اجباری روسری زنان محجبه از جمله خشونت های پلیس علیه زنان است.



به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ تی.آر.تی ترکیه در خبری گفت: در اطلاعیه منتشره از سوی جنبش زنان مخالف کودتا اعلام گردید که در پی کودتای نظامی در مصر، در رابطه با حقوق بشر بدترین دوره تاریخ این کشور سپری می شود.
در این اطلاعیه ضمن اشاره بر اینکه، در ماه های دسامبر سال گذشته و ماه ژانویه سال جاری حدود 200 زن بازداشت شده و در معرض رفتار بد قرار گرفته اند، گفته شد: در پی قبول قانون منع تظاهرات در ماه اکتبر سال گذشته، زنان بازداشت شده در معرض خشونت قرار گرفته، حقوق بشر نقض گردیده و منسوبین ورازت کشور مرتکب جرائم بین المللی شدند.
در اطلاعیه مذکور ضمن تاکید به دادن مجازات نقدی سنگین به زنان از سوی دادگاه ها، خاطر نشان گردید که بسیاری از بازداشت شدگان، دانش آموز و زیر 18 سال می باشند.
در بیانیه مذکور، اعمال شکنجه علیه زنان بازداشت شده، آزار فیزیکی و ضرب و شتم آنها با زنجیر، باتوم و چوب دستی و همچنین باز کردن اجباری روسری زنان محجبه به شدت محکوم گردید. /1421/1409/ح


۱۳۹۲/۱۱/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن