تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان واریز درآمد نفتی به خزانه در6 ماه اول


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: میزان واریز درآمد نفتی به خزانه در6 ماه اول
گزارش دریافت ها و پرداخت های منتهی به 31 شهریور سال جاری خزانه کل کشور نشان می‌دهد که 24.75 درصد از درآمدهای نفتی مصوب در بودجه 92 محقق شده است.
آفتاب: در شش ماهه نخست امسال ۲۴ هزار میلیارد تومان درآمد نفتی به خزانه کل کشور واریز شده است.

گزارش دریافت ها و پرداخت های منتهی به 31 شهریور سال جاری خزانه کل کشور نشان می‌دهد که 24.75 درصد از درآمدهای نفتی مصوب در بودجه 92 محقق شده است.

عملکرد شش ماهه اول امسال بیانگر واریز 24 هزار میلیارد تومان درآمد نفتی به خزانه کل کشور است، این رقم نسبت به سال قبل 13.36 درصد رشد داشته است.

البته در بودجه سال جاری مصوب شده بود که 70 هزار میلیارد تومان از محل واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای (نفتی) به خزانه کل کشور واریز شود.

همچنین در قانون بودجه 92 مصوب شده بود که از واگذاری دارایی‌های مالی 49 هزار میلیارد تومان به خزانه واریز شود که از این میزان تنها 6 هزار و 400 میلیارد تومان در شش ماهه اول امسال به خزانه واریز شده است.

به گزارش تسنیم، البته میزان درآمد واریزی به خزانه از محل واگذاری دارایی‌های مالی نسبت به مصوب در بودجه 13.13 درصد محقق شده است، این رقم نسبت به سال گذشته 203.07 درصد رشد داشته است.




تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن