تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود یاوری: برای ما هیچ تیمی تفاوت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محمود یاوری: برای ما هیچ تیمی تفاوت ندارد شیراز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه ما به فکر پنج بازی باقی مانده هستیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم، گفت: به همین دلیل هیچ تیمی برای ما تفاوت ندارد و پرسیولیس تهران هم یکی از این پنج تیم است که باید ببریم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمود یاوری» شنبه شب در جمع خبرنگاران در شهر شیراز بیان داشت: پس از پیروزی برابر داماش گیلان تصمیم گرفتیم از بازی های باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.
وی اضافه کرد: براین اساس نیز تمرینات خوبی دنبال کردیم و به جز هادی ایمانی که در تمرین روز جمعه مصدوم شد، دیگر بازیکنان آماده این بازی مهم هستند.
یاوری افزود: ما به بالای جدول کاری نداریم و خوشبختانه در پایین جدول امتیازها به هم نزدیک است و با یک برد، تغییرات زیادی می شود، از این رو بازیکنان مصمم شده اند با شکست پرسپولیس خود را برای جدا شدن از انتهای جدول مهیا کنند.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: برای اینگونه بازی ها دنبال حاشیه نیستیم و بازیکنان هم از این امر تبعیت می کنند، ضمن اینکه انگیزه بازیکنان ما برابر تیم های مطرح زیاد است و این مساله در گذشته هم اتفاق افتاده و تیم های بزرگ در خانه خود شکست خورده اند.
لازم به ذکر است، به دلیل تاخیر در پرواز تیم فوتبال پرسپولیس تهران به شهر شیراز، کنفرانس مطبوعاتی «علی دایی» سرمربی این تیم برگزار نشد.
دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، ساعت 30/14 دقیقه فردا (یکشنبه) در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار می شود.ک/3
7368
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن