تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار با گسترش فولاد آخرین شانس مس کرمان برای بقا در لیگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدار با گسترش فولاد آخرین شانس مس کرمان برای بقا در لیگ برتر است تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: دیدار فردا /یکشنبه/ مقابل گسترش فولاد تبریز آخرین شانس ما برای بقا در لیگ برتر باشگاه های ایران است.


ˈ لوکا بوناچیچ ˈ، عصر روز شنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با گسترش فولاد، اظهار کرد: بدون تردید اگر در بازی فردا نتیجه دلخواه که همان کسب سه امتیاز است برای ما حاصل نشود سقوط به دسته پایین تر به شدت مس را تهدید و آن را تا حدودی حتمی می کند.
وی با بیان اینکه امیدوارانه به بازی فردا فکر می کند، افزود: بدون تردید بازی فردا آسان نیست و گسترش فولاد تاکنون در لیگ نشان داده که تیمی هماهنگ و جوان و جنگنده است و غلبه بر چنین تیمی دشوار خواهد بود.
بوناچیچ گفت: ما به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم اما امکان دارد بازیکنان حریف این اجازه را به ما ندهند، چون علاوه بر اینکه حریف بسیار سخت کوش است، بازیکنان ما نیز به لحاظ روحی و روانی شرایط چندان مناسبی ندارند.
وی پیروزی در جام حذفی مقابل استقلال تهران را تا حدودی باعث تقویت روحی بازیکنان مس ارزیابی و اظهار کرد: اما باید مواظب باشیم این برد باعث ایجاد غرور کاذب در بازیکنان تیم نشود و باید برای بازی فردا نه صد در صد بلکه 120 درصد آماده باشند.
سرمربی تیم مس کرمان اولویت اصلی این تیم را بقا در لیگ برتر دانست و با اشاره به در پیش بودن بازی پایانی جام حذفی با تراکتورسازی، گفت: من حاضرم این بازی را از دست داده و قهرمانی را به تراکتور هدیه کنم، اما در لیگ برتر باقی بمانیم.
بوناچیچ اضافه کرد: برای بازی فردا به جز شیث رضایی که مصدوم و هادی تامینی که محروم می باشد، بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.
وی از نبود ثبات مدیریت ها و مربیان در تیم های ایرانی انتقاد کرد و گفت: برای موفقیت هر مربی حداقل نیاز به برنامه دو ساله است که این مهم در ایران به هیچ عنوان رعایت نمی شود و تیم ها به راحتی آب خوردن مدیران و مربیان خود را تغییر می دهند، بدون اینکه برنامه خاصی پشت این تصمیمات باشد.
بوناچیچ گفت: ظرف چهار سال اخیر در باشگاه مس کرمان هشت مدیر و هشت مربی تغییر کرده که این نشان دهنده وضعیت باشگاه می تواند باشد.
به گفته وی در فوتبال تبریز تا حدود زیادی ثبات در مدیریت ها و مربیان لیگ برتری را شاهد بوده ایم.
7236/587/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن