تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رایزن فرهنگی ایران: فرهنگ و هنرمیراث مشترک ایران و هند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رایزن فرهنگی ایران: فرهنگ و هنرمیراث مشترک ایران و هند است دهلی نو - ایرنا - رایزن فرهنگی ایران در دهلی نو فرهنگ و هنر را میراث مشترک ایران و هند برشمرد که می تواند بیش از گذشته زمینه ساز توسعه روابط میان دو کشور باشد.


ˈعلی فولادیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دهلی نو، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی دهلی با حضور هنرمندان ایرانی در هندوستان، گفت: برگزاری این گونه جشنواره ها و برنامه های فرصت مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر هنر و فرهنگ ایران به علاقه مندان هندی است.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان و صاحب نظران هندی علاقه مندی زیادی به هنر و آثار هنری ایران از خود نشان می دهند، افزود: دراین جشنواره پنج نفراز هنرمندان ایرانی آثار خود را در زمینه های خوشنویسی، خط نقاشی، تصویر گری ، قلم زنی و منبت کاری به نمایش گذاشته اند که با استقبال خوبی همراه بوده است.
سفیر استرالیا در هندوستان نیز پس از بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی ، تصویرگری و خط نقاشی هنرمندان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آثار زیبای ارایه شده در این نمایشگاه ابراز شگفتی کرد.
وی گفت: من تا پیش از این آشنایی زیادی با فرهنگ و هنر ایرانی نداشتم اما با دیدن این نمایشگاه شگفت زده شدم و آثار ارایه شده از هنر ایران در این نمایشگاه برایم بسیار جالب و دیدنی بود.
یکی از نمایندگان مجلس هندوستان نیز پس از بازدید از این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، آثار ارایه شده از هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه را بسیار دیدنی و زیبا توصیف کرد و گفت: ما نیاز داریم اینگونه آثار هرچه بیشتر در هندوستان نمایش داده شود تا با زیبایی های هنرهای ایرانی هرچه بیشتر آشنا شویم.
وی افزود: حضور هنرمندان ایرانی در هندوستان می تواند هرچه بیشتر موجب توسعه روابط فرهنگی میان دو کشور شود.
دومین جشنواره فرهنگی ادبی دهلی از روز جمعه و همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز فرهنگ و ادب ایندیراگاندی با حضور ایران آغاز به کار کرد.
همزمان با برگزاری این جشنواره نمایشگاهی از آثار خوشنویسی، تصویر گری و خط نقاشی در این مرکز افتتاح و آثار هنرمندان کشورمان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
آساق ** 2167 ** 275 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن