تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819018972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی:همه تلاش خودرا بکارخواهیم گرفت تا برابر ملوان پیروز شویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرکی:همه تلاش خودرا بکارخواهیم گرفت تا برابر ملوان پیروز شویم اهواز-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه بازی برابر ملوان یک دیدار فینال گونه است،گفت:تمامی تلاش خود برای کسب سه امتیاز این مسابقه به کار خواهیم گرفت.


دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی ازهفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 15 روز یکشنبه ( فردا) در ورزشگاه 50 هزارنفری غدیر اهواز برگزار می شود.
حسین فرکی که روز شنبه در نشست خبری قبل ازبازی با خبرنگاران دراهواز گفت و گو می کرد،اظهارداشت:تا پایان مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران پنج مسابقه برای ما باقی مانده که ما به آنها نگاه فینال گونه داریم و به همین منظور همه کوشش خودرا در هریک ازاین بازی ها به کارخواهیم گرفت تا تیم پیروز این مسابقات باشیم .
وی به نرسیدن تیم فوتبال فولاد خوزستان به فینال جام حذفی اشاره کرد و گفت:بازیکنان ما در بازی پیش از نهایی همه تلاش خود را در برابر تیم فوتبال تراکتورسازی بکار بستند اما موفق نشدند این تیم را شکست دهند و ازگردونه این مسابقات خارج شدند.
فرکی با اشاره به اینکه بازیکنان فولاد دراین بازی همه تلاش خودرا بکارگرفتند وچیزی از ارزش آنان کم نمی کند ،اظهارداشت : اکنون آنان مترصد هستند تا با موفقیت در مسابقات لیگ برتر ضمن کسب سهمیه، جایگاه بالایی در این مسابقات بدست آورند.
وی به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اشاره کرد و گفت:ملوان تیم خوبی است که برخلاف مسابقات دور رفت، در دور برگشت نتایج خوبی بدست آورده است .
فرکی افزود:ملوان در دور رفت از مجموع 15 بازی که انجام داد جمعا 19 امتیاز کسب کرد، اما در دور برگشت از مجموع 10 بازی که تاکنون انجام داده صاحب 20 امتیاز شده است ، بطوری که این مساله نشان از روبه رشد بودن تیم ملوان دارد ، بهمین خاطر ما بازی ساده ای در برابر این تیم نخواهیم داشت .
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : با این تفاسیر بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان با برخورداری از حمایت تماشاگران خودی برای کسب سه امتیازی این بازی پا به میدان خواهند گذاشت .
فرکی اظهارداشت : از هواداران خود انتظار داریم با آمدن به ورزشگاه بازیکنان شهر خودرا برای رسیدن به موفقیت مورد حمایت و تشویق قراردهند.
وی در ادامه گفت : برای این بازی بازیکن محروم نداریم لیکن یکی دو بازیکن آسیب دیده جزیی داریم که برای این بازی نخواهند رسید.
فولاد خوزستان در دور رفت موفق شد تیم ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
639/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن