تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه تلاشم رابراي قهرماني فولادانجام مي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: همه تلاشم رابراي قهرماني فولادانجام مي‌دهم
سرمربي فولاد گفت:يک تيم براي قهرماني بايد حوصله کند و وقت بگذارد.

حسين فرکي در نشست خبري پيش از ديدار مقابل سايپا اظهار داشت: براي بازي فردا آماده هستيم تيم سايپا از تيم هاي بي حاشيه و خوب است و در خانه هم بازي هاي زيبايي را به نمايش مي گذارد.ما شرايط حساسي را در پيش رو داريم و بايد در بازي فردا سه امتياز بازي را به دست بياوريم تا به هدف خود برسيم.

به نقل از اوج،وي ادامه داد:در سال هاي گذشته تيم ما براي حضور در ميانه جدول مي جنگيد ولي الان شرايط فرق دارد و ما مدعي قهرماني هستيم و تيم فوتبال فولاد مي تواند قهرمان ليگ برتر شود.

سرمربي فولاد درباره غايبان تيمش در اين بازي گفت:براي مسابقه با سايپا جعفري و شريفات را در اختيار نداريم و بايد به ديگر بازيکنان تيم اعتماد کنيم.

وي درباره فشردگي ليگ برتر اظهار داشت:اين برنامه ريزي ليگ به تيم ما لطمه زده و بازيکنان ما خيلي کم استراحت مي کند وخبر لغو اردو تيم ملي در بيست فروردين ماه باعث تعجب ما شد که چرا با توجه به لغو اردو انقدر بازي ها را فشرده برگزار مي کنيد.

فرکي در پايان گفت:يک تيم براي قهرماني بايد حوصله کند و وقت بگذارد.من هم تمام تلاش خود را انجام مي دهم تا فولاد را قهرمان ليگ برتر کنم.

پنج شنبه 1392/11/10 17:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن