تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محکومیت 450 میلیونی عاملان قاچاق انواع لامپ و لوستر خارجی در استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان عزیزپور:
محکومیت 450 میلیونی عاملان قاچاق انواع لامپ و لوستر خارجی در استان زنجان
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: عاملان فروش انواع لامپ و لوستر و کالاهای قاچاق دیگر خارجی در استان به ضبط کالا و جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.



به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا عزیزپور، افزود: با گزارش کشف مقادیر متنابهی انواع لامپ و لوستر و کالاهای خارجی دیگر از یک دستگاه اتوبوس و شکایت گمرک، شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به موجب حکم قطعی قاچاقچیان علاوه بر ضبط کالاهای مورد قاچاق به نفع دولت به پرداخت مبلغی بالغ بر 450 میلیون ریال به‌عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شدند.

وی در ادامه با اشاره به تعزیر عامل قاچاق 30 دستگاه مانیتور در تعزیرات حکومتی زنجان، تصریح‌کرد: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان قاچاقچی تعداد 30 دستگاه مانیتور علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت به پرداخت مبلغ 209 میلیون و 273 هزار و 64 ریال به‌عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: همچنین قاچاقچی 930 ثوب روسری خارجی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تعزیر شد. افتتاح مرکز فرهنگی قرآنی در شهرستان طارم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از افتتاح مرکز فرهنگی، قرآنی در شهرستان خبر داد. نعمت احمدی امروز  اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه فجر در شهرستان طارم اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اجرایی این شهرستان طی دهه فجر افتتاح مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده هاشم(ع) و عوف (ع) شهر آب‌بر بود، ادامه داد: این مراسم با حضور فرماندار شهرستان طارم، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم، با بیان اینکه اداره اوقاف با افتتاح این مرکز اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، عنوان کرد: جذب جوانان به بقاع متبرکه و آموزش موضوعات مختلف دینی و مذهبی به جوانان و نوجوانان از اهداف فعالیت این مرکز است.

احمدی، در ادامه با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر سه مرکز فرهنگی با اهداف مختلف در شهرستان طارم افتتاح شده است، اظهار کرد: این مراکز با هدف اجرای برنامه‌های سوگواره یاس نبوی، اجرای طرح حافظان قرآن کریم افتتاح شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی گفت: در حال حاضر 17 مربی قرآنی خواهر و برادر در طارم فعالیت دارند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن