تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجوم معترضان به ساختمان های دولتی در بوسنی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هجوم معترضان به ساختمان های دولتی در بوسنی


مردم شهرهای مختلف بوسنی در تظاهراتی گسترده ، از اعتراض مردم شهر توزلا حمایت کردند. مردم توزلا تظاهرات خود را از دو روز پیش در اعتراض به وضعیت رفاهی و اجتماعی آغاز کرده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این تظاهرات ضددولتی در پایتخت به خشونت کشیده شد و معترضان ساختمان شورای ریاست جمهوری را در سارایوو به آتش کشیدند.
در این ناآرامی ها مردم در مقابل ساختمان ریاست جمهوری در سارایوو با ماموران پلیس درگیر شدند و پلیس مجبور شد کارکنان ساختمان ریاست جمهوری را تخلیه کند.
تظاهرات کنندگان خشمگین با پرتاب کوکتل مولوتف و شکستن شیشه های مغازه ها و فروشگاه ها خسارات زیادی را به اماکن عمومی وارد کردند.  درگیری ها تا شبانگاه جمعه ادامه یافت و ساختمان ها و خودروهای زیادی آسیب دیدند.
بیش از 50 نفر از تظاهرکنندگان در شهر سارایوو در درگیری با ماموران پلیس مجروح شدند. گفته می شود ، مسئولان شورای حکومت شهری توزلا  برای آرام کردن اوضاع از سمت های خود ، استعفا کردند. فساد مالی و بیکاری 600 هزار نفر از جمعیت این کشور از جمله مشکلات بوسنی و هرزگوین است.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن