تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سید حسن نصرالله: اگر حزب الله به سوریه نمی رفت الان جنگ در لبنان جریان داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سید حسن نصرالله: اگر حزب الله به سوریه نمی رفت الان جنگ در لبنان جریان داشت بیروت - ایرنا - شیخ « نعیم قاسم » معاون «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با دفاع از حضور نیروهای مقاومت در سوریه تاکید کرد که اگر حزب الله در اقدامی پیشگیرانه برای نبرد با تروریست های تکفیری به سوریه نمی رفت الان لبنان و بوی‍ژه مناطق شمالی و شرق آن صحنه جنگ بود.


به گزارش ایرنا ، شیخ نعیم قاسم ، اندیشه تکفیری را طرحی ویرانگر و جنایتکارانه خواند که عناصر آن از اسلام هیچ نمی دانند و در دل های زنگارگرفته شان ذره ای محبت و عطوفت حتی نسبت به کودکان و سالخوردگان دیده نمی شود.
وی با بیان اینکه آمریکا و ر‍ژیم صهیونیستی از تروریست های تکفیری برای جنایت در سوریه و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی و عربی حمایت می کنند، هدف آنها از ایجاد و حمایت از اندیشه تکفیری تروریستی را سرنگون کردن نظام سوریه و سپس دیگر نظام های در منطقه دانست.
معاون دبیرکل حزب الله از گروه های تکفیری تروریستی به عنوان مزدوران و زمینه سازان طرح خاورمیانه بزرگ یاد کرد و با بیان اینکه مقاومت اسلامی ضد صهیونیستی مانع اصلی اجرای این طرح بوده است، اظهار داشت که تروریست های تکفیری ماموریت یافته اند با سرنگونی نظام سوریه ، محور مقاومت را تضعیف کرده و از میان بردارند.
شیخ نعیم قاسم هدف اصلی حزب الله از حضور در سوریه را مقابله با این طرح خطرناک و اندیشه تکفیری و جلوگیری از کشیده شدن دامنه جنگ تحمیلی به مردم و نظام سوریه به لبنان دانست.
وی با بیان اینکه جهان امروز اعتراف دارد که برتری میدانی با نظام و ارتش سوریه است، اظهارداشت: منطقه «یبرود» سوریه منشاء اساسی خودروهای بمب گذاری شده است که و از آنها برای عملیات تروریستی در لبنان بهره می برند و در این جنایات مزدورانی از کشورهای مختلف از جمله لبنان دست دارند.
معاون دبیرکل حزب الله به جنایات تروریست های تکفیری علیه نیروهای ارتش لبنان و حامیان واقعی دفاع از امنیت و ثبات لبنان اشاره و آن را بشدت محکوم کرد.
شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه هر نبردی به شکست و یا پیروزی منجر می شود، تاکید کرد که به یاری خداوند ، لبنان در نبرد با تروریست های تکفیری پیروز و سربلند خواهد بود و این تروریست ها به هلاکت خواهند رسید.
وی به کسانی که بعداز هر جایت تروریستی فقط بیانیه محکومیت صادر می کنند، گفت : وقتی شما زمینه جنایات تکفیری های تروریست را فراهم می کنید ، شرکای سیاسی این تروریست های تکفیری هستید و دیگر نیازی به صدور بیانیه محکومیت ندارید.
معاون دبیرکل حزب الله با تاکید به اینکه « مردم لبنان ، ارتش و نیروهای مقاومت از تروریست های تکفیری واهمه و ترس ندارند»، افزود : برقراری تدابیر امنیتی از جمله ایجاد ایست و بازرسی ها بیانگر ترس ، یاس و ضعف نیست بلکه اقداماتی پیشگیرانه و احتیاطی هستند.
شیخ نعیم قاسم همچنین بر تشکیل دولت فراگیر در لبنان تاکید کرد و از همه جریان های سیاسی خواست که از مسئولیت خود فرار نکنند و برای حفظ امنیت و ثبات لبنان تلاش کنند.
خاورم**2024 ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن