تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820749456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش وسیعی از راههای غرب مازندران به همت سپاه کربلا بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخش وسیعی از راههای غرب مازندران به همت سپاه کربلا بازگشایی شد ساری - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بخش وسیعی از راههای اصلی و فرعی شهرها و روستاهای غرب استان توسط سپاه کربلا برف روبی و بازگشایی شده است، گفت: با بازگشایی راهها روند زندگی مردم به حالت عادی بازگشت.


سرهنگ ˈاحمد الماس پورˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: سپاه کربلا استان به محض اطلاع از واقعه ناشی از بارش برف سنگین در مناطق غربی استان ، نیروهای تحت الامر نظیر نیروهای پایگاههای مقاومت بسیج و محلات را به مناطق آسیب دیده گسیل داشت.
وی یکی از وظایف مهم سپاه و بسیج را در مقابله با حوادث ، کمک رسانی به هموطنان دانست و اظهارداشت: از ابتدای بحران در غرب مازندران سپاه کربلا استان با بکارگیری بخشی از نیروی انسانی و ادوات سنگین و لجستکی به یاری مردم آسیب دیده شتافت.
وی بیان داشت: سپاه کربلا استان به محض اطلاع از واقعه نیروهای تحت الامر نظیر نیروهای پایگاههای مقاومت بسیج و محلات را به مناطق آسیب دیده غرب مازندران گسیل داشت و توانست در بازگشایی راهها، عملیات بازسازی و احداث برق رسانی و گازرسانی و نیز امداد و نجات کمک های شایانی به هموطنان آسیب دیده انجام دهند.
وی ادامه داد: در اوایل بحران که شهروندان غرب استان به علت برف سنگین و کولاک دچار مشکل جدی شدند 15 گردان امام حسین (ع) سپاه کربلا ، تیپ امامت ، قرارگاه خاتم انبیاء سپاه تهران و تیپ مهندسی جواد الائمه (ع) با تجهیزات و ادوات سنگین برای بازگشایی راههای ارتباطی اصلی و فرعی وارد غرب استان شدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران یکی از وظایف مهم که به سپاه کربلا محول شده را ، بازگشایی راههای اصلی و فرعی در شهرها و روستاهای غرب استان عنوان کرد و ادامه داد: اغلب راههای اصلی شهرها و فرعی روستاها با همت نیروهای بسیجی و سپاهی و دیگر دستگاههای اجرایی مازندران بازگشایی شده است.
سرهنگ الماس پور اضافه کرد: نیروهای تحت الامر سپاه کربلا مازندران با کمک دیگر دستگاههای متولی به طور 24 ساعته مشغول بازگشایی راههای ارتباطی بوده اند.
وی گفت: با پایان یافتن عملیات برف روبی و بازگشایی راههای اصلی و فرعی در غرب استان از جمعه شب نیروهای سپاهی و بسیجی با تمامی تجهیزات و ادوات سبک و سنگین در حال عزیمت به پایگاههای خودشان هستند.
وی از همکاری و همدلی دستگاههای اجرایی مازندران و سایر دستگاهها که از استانهای کشور برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده غرب استان ابراز همدردی کردند، تقدیر و تشکر کرد.ک/3
609/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن