تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرکنندگان مصری اخراج سفیر قطر را خواستار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تظاهرکنندگان مصری اخراج سفیر قطر را خواستار شدند تهران- ایرنا- ده ها نفر از طرفداران مقام های کنونی مصر در قاهره روز گذشته در اعتراض به موضع گیری قطر در خصوص برکناری ˈ محمد مرسی ˈ رییس جمهوری برکنار شده مصر ، اخراج ˈ سیف بن مقدم البوعینین ˈ سفیر قطر در قاهره را خواستار شدند .


به گزارش پایگاه خبری ˈ وطن ˈ این افراد با شرکت در تجمعی اعتراض آمیز در مقابل ساختمان تلویزیون مصر در مرکز قاهره ، شعارهایی ضد سفیر قطر و کشور متبوعش سر دادند .
تجمع کنندگان شعارهایی مانند “یاسفیر یا جبان.. یاعمیل الأمریکان”( ای سفیر ای ترسو ای مزدور آمریکایی ها ) و ” أول مطلب للجماهیر.. قفل سفارة وطرد سفیر”( نخستین خواسته مردم مصر ، بسته شدن سفارت و اخراج سفیر آن است ) سر دادند .
شرکت کنندگان در این تجمع همچنین پلاکاردهایی خطاب به حکومت قطر مبنی بر اینکه ˈ خیانت و از پشت خنجر زدن به عرب ها بس است ، سرزمین عرب ها را به ویرانه و جهنم تبدیل کردید ˈ حمل می کردند .
تظاهرکنندگان همچنین از سیاست های شبکه ماهواره ای ˈ الجزیره ˈ قطر که آن را طرفدار مرسی خواندند، به شدت انتقاد کردند و شعار دادند : ˈای الجزیره ای خوک، مصر کشور بزرگی است ˈ.
از زمانی که نظامیان مصر ، محمد مرسی رییس جمهوری پیشین این کشور را برکنار کردند، روابط قطر و مصر دچار نوعی سردی و یا تا حدودی نوعی تنش شده است زیرا مرسی روابط خوبی با قطری ها داشت .
دولت انتقالی مصر در تاریخ 19 سپتامبر ( 28 شهریور) دو میلیارد دلاری که قطر به عنوان وام و کمک به مصر در زمان حکومت مرسی به این کشور داده بود ، به قطر بازگرداند .
خاورم **2041**1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن