تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818930944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فستیوال مدارس فوتبال فیروزکوه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فستیوال مدارس فوتبال فیروزکوه برگزار شد فیروزکوه- ایرنا- به همت هیأت فوتبال شهرستان فیروزکوه جشنواره مدارس فوتبال این شهرستان با حضور چهار تیم برگزار شد.


به گزارش عصر جمعه ایرنا، این جشنواره زیبا و مهیج ورزشی با حضور فوتبالیست های نونهال و نوجوان چهار مدرسه فوتبال سطح شهرستان فیروزکوه با اجرای روپایی با توپ، حرکات نمایشی و انجام مسابقات تمرینی در حضور تماشاگران مشتاق در سالن سرپوشیده ˈشهداˈی این شهر برگزار شد.
رییس هیأت فوتبال شهرستان فیروزکوه در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره با هدف معرفی مدارس فوتبال منطقه و آشنا کردن هر چه بیشتر والدین و مربیان دانش آموزان با این مدارس برپا شده است.
ˈحسن نام آورˈ گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری فستیوال مدارس فوتبال، حرکت از تیمداری سنتی به سوی باشگاه داری است.
رییس هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه افزود: تعلیم و تربیت جسمی و روحی ورزشکاران، پُر کردن اوقات فراغت، مقابله با تهاجم نرم فرهنگی، توسعه و تعالی ورزش در جهت نیل به جامعه سالم، شناسایی و کشف استعدادها، ارائه خدمات مشاوره ای و فعالیت های تبلیغی و انتقال آخرین یافته ها و تشریح قوانین و مقررات، سایر مواردی است که در برپایی این فستیوال زیبا و مهیج هدفگذاری شده است.
هم اینک چهار مدرسه فوتبال ˈآفاقˈ، ˈماهانˈ، ˈمیعادˈ و ˈشهید لاسمیˈ با 300 نفر فوتبالیست در رده های سنی پایه و حدود 45 مربی در فیروزکوه به فعالیت مشغولند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن