تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802723413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست ژنو قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست ژنو قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد جیرفت - ایرنا- نماینده چهار دوره مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست ژنو قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد و همگان نظاره گر این قدرت بودند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی زادسر شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران شهرستان جیرفت افزود: بهترین نشانه قدرت ایران نشست ژنو بود زیرا در یک طرف نمایندگان تمام دنیا و در طرف دیگر جمهوری اسلامی ایران قرار داشت که این نشان از قدرت سیاسی ایران دارد.
وی بیان کرد: آنها اطلاعات ما را دارند و به قدرت نظامی ما اعتقاد دارند و گر نه تا بحال به ما حمله کرده بودند.
نماینده اصولگرای ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه امریکا می خواست، جمع شدن کامل انرژی هسته ای ایران بود که ایران مخالف این نظر است و انرژی هسته ای صلح آمیز برای مصارف دارویی و برق مورد استفاده قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: من بین آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، آلمان و کشورهای اروپای غربی فرقی قایل نیستم زیرا همه این کشورها برای غارت منابع ملل دیگر هماهنگ هستند و اگر دعوایی هم می کنند بر سر منافع خودشان هست و قدرت ها در رابطه با منافع خودشان هماهنگ شده اند و به صلاح دانستند برای بازار، قدرت هسته ای و نفت ایران برنامه ریزی کنند.
حجت الاسلام زادسر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه داد: رژیم شاهنشاهی نمی دانست چگونه دلار هایی را که از نفت دریافت می کرد هزینه کند زیرا در کشور ما قبل از انقلاب حدود 100 هزار دانشجو و 700 هزار دستگاه انواع خودرو وجود داشت و 90 درصد روستاها بودن آب و برق بودند که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز روستایی بالاتر از 20 خانوار بدون آب و برق وجود ندارد و تعداد ماشین ها حدود 20 میلیون دستگاه است و چندین میلیون دانشجو هم در دانشگاه های ما مشغول به تحصیل هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت این نظام دهها میلیون تلفن همراه و ثابت در کشور وجود دارد که این خود بیانگر گوشه کوچک از چشمه جوشان خدمات نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام زادسر بیان کرد: اگر تمام تاریخ های انقلاب های دنیا را مطالعه کنیم هیچ کدام در زمینه خدمات رسانی این چنین آماری نداشته اند.
وی ادامه داد: با وجود جنگ تحمیلی که انرژی نظام، مسوولان و مردم را به خود معطوف کرد ولی باز هم استکبار غربی و همپیمانان آن نتوانست جلوی پیشرفت روز افزون انقلاب را بگیرد که نیاز است تا مسوولان آمار و ارقام را بیان کنند تا مردم بدانند در انقلاب اسلامی حقیقتا خدمت شده است.
حجت الاسلام زادسر خاطرنشان کرد: در ابعاد مختلف از نظر علمی امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر ابرقدرت ها حرف هایی بسیاری برای گفتن دارد.
نماینده چهار دوره مردم جیرفت و عنبرآباد تاکید کرد: سیاسی ترین ملت جهان ملت ایران است، سیاست در کشورهای دیگر مخصوص گروه های خاص است و ملت ایران یک ملت بصیر هستند و به موقع تصمیم می گیرند و ما به جرات مدعی هستیم، پاک ترین، باسواد ترین ، متعهد ترین و دموکراسی ترین رهبران دنیا را داریم که این از برکات انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام زادسر تصریح کرد: باید کارهای انجام شده را بازگو کنیم تا مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران باشند.
وی با اشاره به حضور بیش از سه دهه اخیر مردم در عرصه های مختلف ملی، مذهبی و سیاسی کشور گفت: بار دیگر مردم با حضور خود حماسی خود در راهپیمایی روز 22 بهمن مشت فولای بر دهان جان کری و یاوه گویان می کوبند زیرا ما در عمل هم ثابت کرده ایم ملتی عاشورایی و حسینی هستیم و همه گردنه ها را پشت سر می گذاریم.
عضو مرکز آموزشی و پژوهشی قضا خاطرنشان کرد: امریکا ناگزیر است با جمهوری اسلامی ایران کنار بیاید.
وی افزود: انقلاب که کارگران و کشاورزان را نماینده مجلس، وزیر و استاندار کرد این انقلاب مایه افتخار است و در هیچ کجای دنیا این چنین انقلابی وجود ندارد.
حجت الاسلام زادسر تاکید کرد: من به آزادی بیان معتقدم و به خبرنگاران توجه خاصی داریم زیرا هر اندازه تعداد خبرنگاران در جامعه بیشتر شود خطای مسوولان در جامعه کمتر خواهد شد و اهمیت سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی تاثیر می پذیرد.
وی گفت: اگر رسالت خبرنگاری را درست ادا کنیم در سرنوشت همه چیز موثر خواهیم بود زیرا من این حرف را قبول دارم که مطبوعات رکن چهارم جامعه هستند.
حجت الاسلام زادسر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی گفت: سال 71 در شهرستان جیرفت سیل آمد که من هر کاری که کردم نتوانستم کاری را انجام دهم و با رفتن در سازمان خبرگزاری ایرنا در مرکز تهران و مصاحبه و بیان مشکلات بعد از آن استاندار وقت دستور داد کاری را که باید ظرف شش سال انجام می شد در مدت دو ماه انجام شد که این نشان از اهمیت حرفه خبرنگاری دارد.
وی ادامه داد: من تنها نماینده ای هستم که 100 خبر از اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی را تا حصول نتیجه پیگیری کردم، زیرا معتقدم کسی که با خبرنگاران نباشد معلوم است ته کفش آن ریگی وجود دارد.
او بیان کرد: رییس جمهوری باید این حرف را که همه جا اعلام می کند ما همراه و همگام ولایت فقیه و رهبری هستیم، ثابت کند.
وی بیان کرد: رییس جمهوری باید در برابر یاوه گویی های اوباما جواب محکم و دندان شکنی بدهد.
حجت الاسلام زادسر ادامه داد: با انتقادهایی که وجود دارد، روحانی رییس جمهوری ایران اسلامی است و موفقیت وی موفقیت دوستاران نظام جمهوری است و هر کس دلی در گرو جمهوری اسلامی ایران دارد باید به رییس جمهوری کمک کند.
وی با بیان این مطلب که تغییرات در تمامی دولت ها وجود دارد گفت: من با تغییر های اتوبوسی موافق نیستم اما دولت فعلی باید هر چه زودتر تغییرات را انجام دهد که ضرر کمتری به مردم وارد شود.
حجت الاسلام زادسر خاطرنشان کرد: شندیم استاندار کرمان غیر جناحی است و به تخصص اهمیت می دهد که این بسیار خوب است و نماینده مجلس هم آینه مردم و مسوولان است.
وی گفت: نماینده باید نمایندگی کند نه کار دیگری اما در حال حاضر برخی از نمایدگان زندگی می کنند نه نمایندگی!
نماینده چهار دوره مردم جیرفت و عنبرآباد با بیان این مطلب که تغییر دولت ها در گرایشات مردم تاثیر گذار است تاکید کرد: اگر نماینده درایت داشته باشد با هر دولتی می تواند کار کند.
وی ادامه داد: امروز خدا را شکر می کنم دیگر حرف های دموکرات ها از تریبون مجلس شنیده نمی شود.
حجت الاسلام زادسر خاطرنشان کرد: ما باید دست به دست هم بدهیم و دولت را کمک کنیم و هر کس می تواند باید به دولت کمک کند.
وی ادامه داد: مشکل اساسی کشور ما در بحث سیاسی بودن اقتصاد کشور است زیرا اقتصاد کشور ما قبل از اقتصادی بودن سیاسی است هر رییس جمهوری بر مبنای خودشان قول اقتصادی می دهند و بعد از انتخابات هم سعی می کنند به قول های خود عمل کنند.
وی تصریح کرد: عذرخواهی رییس جمهوری از مردم نشان از درایت او دارد و این کار بسیار پسندیده ای بود.ک/2
7444 /2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن