تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819486761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل مهم در سرنگونی نظام ستمشاهی ، احساس وظیفه شرعی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت مشهد: عامل مهم در سرنگونی نظام ستمشاهی ، احساس وظیفه شرعی بود مشهد- ایرنا- امام جمعه موقت مشهد گفت : یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب و سرنگونی نظامی ستمشاهی ، احساس وظیفه شرعی مردم در برقراری حکومت الهی بود.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد باقر فرزانه جمعه شب در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک فجر در رواق امام خمینی (ره) حرم منور رضوی برگزار شد، افزود: در راس کسانی که برای ساقط کردن رژیم طاغوت،احساس وظیفه شرعی کرد امام خمینی (ره) بود که معتقد بودند که باید احکام و قوانین الهی در ایران حاکم شود.
وی اظهارداشت : همه کسانی که پیرو امام راحل بودند و احساس شرعی در ساقط کردن نظام طاغوت کردند ، سختی ها و مرارت هایی تحمل کردند و هر روز بر تعداد این افراد افزوده شد و سرانجام حکومت اسلامی را در ایران محقق کرد.
امام جمعه موقت مشهد گفت : عوامل دیگری از قبیل فساد خانواده پهلوی ، خفقان حاکم بر کشور ، غارت ثروتهای ایران توسط آمریکا و مزدوری شاه برای استکبار و اهانت رژیم به مقدسات مرذم مسلمان و شیعه ، دست به دست هم داد تا رژیم ظاغوت سرنگون شود.
حجت الاسلام فرزانه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع تحقق پیام نبی مکرم اسلام در غدیر بود که همه امامان معصوم در دوران خود در مقابل ظلم درجه یک زمان برای تحقق حکومت اسلامی تلاش کردند و به شهادت رسیدند.
وی اظهارداشت : امام راحل و مردم ایران بعد از 1400 سال توانستند پیام غدیر را در دوران خود پیاده کنند و در مقابل ظلم درجه یک زمان خود یعنی آمریکا بایستند.
وی گفت: در جریان مبارزه برخی ها مانند حزب توده نیز داعیه مبارزه و دفاع از مردم را داشتند اما همه آنها از گردونه خارج شدند و جریان پاکی ماند که شهید ، اسیر و جانباز داد و هنوز هم مقاومت می کند.
امام جمعه موقت مشهد افزود: جرم مردم ایران مسلمان بودن و قیام آنها در برابر ظلم است اما خدا وعده داده است کسانی که پیام غدیر را محقق کنند، پیروز هستند.
حجت الاسلام فرزانه در پایان اظهارداشت : دشمن بعد از 34 سال هنوز از گزینه ها بر روی میز سخن می گوید اما نمی داند که ملت ایران هر روز قوی تر می شود و دشمنانش ضعیف تر می گردند.
659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن