تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803943643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکايت پيکان از عليپور و آلومينيوم هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شکايت پيکان از عليپور و آلومينيوم هرمزگان
باشگاه پيکان با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد از عليپور شکايت کرده و از باشگاه آلومنيوم هم شکايت خواهد کرد.

باشگاه پيکان در مورد اتفاق‌هاي اخير پس از ديدار با آلومينيوم هرمزگان بيانيه‌اي منتشر کرد که نسخه‌اي از آن در اختيار خبرگزاري فارس قرار داده شده است. متن بيانيه باشگاه پيکان به شرح زير است:

با گذشت چند روز از مسابقه تيم‌هاي پيکان تهران و آلومينيوم هرمزگان که در هفته هفدهم مسابقات ليگ دسته اول برگزار شد، باشگاه آلومينيوم و عليرضا عليپور مطالبي را در خصوص اين مسابقه عنوان کرده‌اند که ارائه پاره از توضيحات الزاميست:

1-بر اساس نظر آقاي حسين عسگري، رئيس دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال و کارشناس برنامه تخصصي ليگ دسته اول که از شبکه ورزش سيما پخش شد، در اين مسابقه صحنه‌هاي بسياري وجود داشت که داور مي‌توانست به نفع تيم پيکان سوت بزند اما اين اتفاق نيفتاد. با وجود برتري پيکان در آن مسابقه، اما اين باشگاه نسبت به صحنه‌هاي متعددي، اعتراض خود را به کميته داوران ارائه کرد که با تائيد آقاي عسگري نيز روبرو شد.

2-مطرح کردن ادعاي تباني و اعتراض به پنالتي دقايق پاياني، تهمت بي‌پايه و اساس به باشگاه پيکان، داور مسابقه، کميته داوران، سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال است و باشگاه آلومينيوم بدون شک بايد مدارک و ادله قانوني جهت اثبات ادعاي خود را به مراجع قانوني ارائه کند. باشگاه پيکان از ابتداي فصل جاري تا به حال، در مسابقات بسياري از جمله بازي رفت با آلومينيوم و خطاي مستحق اخراج دروازه‌بان اين تيم، از اشتباهات غيرعمدي داوران ضربه خورد و بارها نيز اعتراض خود را به کميته داوران بيان کرده است. مگر مي‌توان بدون سند و مدرک و فقط صرف باخت در يک مسابقه، به يک باشگاه قديمي و با سابقه و همين طور داور مسابقه اتهام زد؟ اين اتهام نه فقط به باشگاه پيکان، بلکه به داور مسابقه، کميته داوران، سازمان ليگ و فدراسيون است و کل ارکان برگزاري مسابقات فوتبال را زير سوال مي‌برد.

باشگاه پيکان بدون شک اين حق را براي خود محفوظ مي‌دارد که بابت واردن شدن اين اتهام بي اساس، از طرف اتهام زننده شکايت کرده و انتظار دارد فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ، کميته داوران و کميته انضباطي نيز از باشگاه آلومينيوم تقاضاي مدارک معتبر نمايند، در غير اين صورت برخورد لازم و قاطع، ضروري به نظر مي‌رسد.

3-مدتي قبل و بر اساس نامه آقاي علي کفاشيان، رئيس محترم فدراسيون فوتبال، کميته اخلاق فدراسيون بر اساس اساسنامه تشکيل و جناب آقاي محمدزاده به عنوان سرپرست محترم اين کميته انتخاب شدند. ايشان نيز در مصاحبه خود به صراحت، خبر از برچيده شدن کامل هيات رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي دادند. با اين حساب، مشخص نيست آقاي عليپور چطور خود را همچنان در اين هيات برچيده شده، صاحب منصب دانسته و حق خود را براي ورود به يک پرونده فوتبالي، محفوظ مي‌داند در صورتي که مسئوليتي در فوتبال ندارد.

4-در پايان اعلام مي‌شود باشگاه پيکان به دليل صحبت‌هايي که آقاي عليپور در دفعات مختلف عليه باشگاه پيکان و سرمربي آن مطرح کرده، از ايشان به مراجع قانوني و قضايي با ارائه مدارک و مستندات شکايت کرده که به زودي نيز نتايج آن مشخص خواهد شد.

5- قطعا اين فضا سازي‌ها جهت سلب آرامش و زير سوال بردن نتايج اخير پيکان و تحت تاثير قراردادن عملکرد داوران شريف بوده است. اعتقاد داريم داوران حاضر در ليگ دسته اول و همين طور ساير داوران فوتبال‌مان، به رسالت خود به خوبي واقف بوده، تحت تاثير جو سازي‌ها قرار نمي‌گيرند و روي حفظ سلامت کاري و وجدان خود اصرار و دقت لازم را دارند.

جمعه 1392/11/18 16:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن