تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سنندج:مشکلات کردستان رفع شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سنندج:مشکلات کردستان رفع شود سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج از دولت تدبیر و امید خواست عنایت ویژه ای به استان کردستان داشته باشد و برای رفع مشکلات مردم این استان بیشتر تلاش کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا حسام الدین مجتهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج، تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف را یکی از نیازهای اصلی استان کردستان دانست و از دولت خواست اعتبارات ویژه ای برای این بخش ها بگذارد.
وی همچنین اعتبارات اختصاص یافته به کردستان را در مقابل حجم عقب ماندگی ها ناچیز دانست و گفت: توسعه کردستان نیازمند افزایش اعتبارات است.
خطیب جمعه سنندج از بیکاری به عنوان یکی از معضلات اصلی استان کردستان نام برد و اظهار کرد: هر روز بر تعداد دانش آموختگان دانشگاهی در این استان افزوده می شود که دولت باید زمینه اشتغال این افراد را فراهم سازد.
وی از مردم کردستان به عنوان مرزداران صدیق نام برد و افزود: این مردم در طول تاریخ، حافظ دین، هویت ارزش ها و سرزمینشان بوده اند و امروز باید توجه ویژه ای به آنان شود.
ماموستا مجتهدی همچنین از تامین امنیت این استان قدردانی کرد و گفت: تلاش نیروهای نظامی، انتظامی وامنیتی همراه با مشارکت مردم در تامین امنیت جای قدردانی دارد و این مساله زمینه ساز سرمایه گذاری شده و رونق اقتصادی استان را فراهم کرده است.
امام جمعه سنندج در ادامه انقلاب اسلامی را موهبت و هدیه الهی به ملت مسلمان ایران دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامیت و ارزش های از دست رفته این دین الهی را به مردم بازگرداند و زمینه را برای احیا ارزش های دین مهیا کرد.
وی همچنین رهبر معظم انقلاب را از دیگر موهبت های الهی برای ملت ایران دانست و افزود: هیچ کشوری در دنیا رهبری چنین فرزانه، عالم، مدیر و مدبر ندارد و ملت ایران به داشتن چنین رهبری افتخار می کند.
خطیب جمعه سنندج اظهار کرد: هویت دینی، انسانی و اجتماعی مردم که مورد هجمه استکبار قرار گرفته بود با پیروزی انقلاب به ملت بازگردانده شده و بستر حضور آنها در عرصه های سرنوشت ساز کشور مهیا شد.
وی با اشاره به اینکه خواندن نماز جمعه و جماعت قبل از پیروزی انقلاب در ایران حذف و یا کاملا کمرنگ شده بود، گفت: امروز به برکت انقلاب، شاهد برگزاری نماز جماعات در ادارات و دستگاه های دولتی هستیم.ک/2
7346/533 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن