تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803221063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمذاکرات هسته ای پشت سرولایت فقیه از دولت حمایت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه یزد: درمذاکرات هسته ای پشت سرولایت فقیه از دولت حمایت کنیم یزد - ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت :با توجه به مذاکره هسته ای ایران با گروه 1+5 نیاز به وحدت داریم ،باید نظرها و دیدگاههای همه ما یکی باشد، همه پشت سر ولایت فقیه باشیم و از دولت هم حمایت کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه دوم نماز جمعه یزد افزود:راهی که آغاز شد باید ادامه یابد، زیرا دشمن وانمود می کرد که جمهوری اسلامی ایران در پی ساخت سلاح هسته ای است و با انجام مذاکره توطئه های دشمن باید خنثی شود .
امام جمعه یزد گفت: دشمن اینگونه القا می کرد که ایران در صدد ساخت بمب هسته ای است و می خواهد به اسراییل و برخی کشورهای منطقه حمله کند و با چنین توطئه هایی زمینه نگرانی رهبران برخی کشورها را فراهم کرده بود و شماری از سران کشورهای عربی هم ترسیده بودند .
نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: هدف ایران استفاده از دانش و علم هسته ای در موارد غیرنظامی است و در این رابطه چندین هزار اندیشمند تربیت کردیم که به فعالیت آنها در رشته های مختلف پزشکی، کشاورزی، صنعتی و ... نیاز داریم.
آیت الله ناصری گفت: جمهوری اسلامی ایران با حرکت به سمت مذاکره هسته ای توطئه های دشمنان را خنثی کرد، هرچند آمریکا مایل به پیشرفت ایران نیست و مخالف تبدیل شدن کشورمان به پایگاه بزرگ علمی در منطقه است.
وی با بیان اینکه در این میان نباید حسادت برخی کشورهای همسایه را نادیده گرفت: افزود: دشمنان می خواهند ایران دست از فعالیت های هسته ای صلح آمیز خود بردارد .
خطیب جمعه یزد بیان کرد: در چنین شرایطی تکلیف ما این است که دشمن را غافلگیر کنیم و خیلی ها با این سیاست آگاه شدند و پی بردند که ایران در جست و جوی سلاح هسته ای نیست.
آیت الله ناصری اضافه کرد: تکلیف سیاسی را رهبری مشخص فرمودند،ما هم باید وحدت و یکپارچگی را در میان خود حفظ و از هرگونه تفرقه پرهیز کنیم.
وی با تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم و دعوت آنان به حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 22بهمن امسال از هر نظر بسیار مهم است که می تواند گویای همه چیز باشد.
وی ادامه داد: در راهپیمایی روز 22بهمن باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم و به دنیا نشان دهیم و ثابت کنیم که مردم ایران ضمن حمایت از مقام عظمای ولایت فقیه از دولت خود نیز حمایت می کنند .
پیش از خطبه های نماز جمعه یزد، فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان به مناسبت روز نیروی هوایی(19بهمن) به گوشه های از نقش نیروی هوایی در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ویژگی این نیرو حضور افراد تحصیل کرده، آموزش دیده و آمادگی برای دفاع از حمله احتمالی دشمن است.
سرهنگ خلبان علیرضا انگیزه اظهار داشت:نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس توانست با وجود حمایت های غرب از رژیم بعثی در پروازهای برون مرزی خود بسیاری از اهداف دشمن را در عمق خاک عراق هدف قرار دهد.
فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان افزود: بدنه ارتش و نیروی هوایی در رژیم گذشته از نیروهای مردمی تشکیل می شد، آنان بر اساس آموزه های دینی ارتباط خود را با رژیم گذشته قطع و به انقلاب و مردم پیوستند.
وی بیعت همافران نیروی هوایی با حضرت امام(ره) را حماسه سیاسی خواند و گفت: پس از جنگ تحمیلی، این نیرو بسیاری از نیازهای خود را از داخل تامین کرد و نسبت به بازسازی و تعمیر تعدادی از هواپیماهایی که زمین گیر شده بود، اقدام کرد.
به گفته وی، نیروی هوایی در رژیم گذشته قادر به ساخت حتی یک پیچ نبود، اما امروز موفق شد بسیاری از نیازهای خود را به کمک فرزندان غیورش تامین کند.ک/2
**2047**1968 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن