تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803170347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی را متقاعد می‌کنم در استقلال بماند!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی را متقاعد می‌کنم در استقلال بماند!
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قطعاً با قلعه‌نویی در مورد تمدید قراردادش با استقلال صحبت کرده و او را متقاعد می‌کنم که فصل آینده در این تیم بماند.




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علی فتح‌الله‌زاده درباره نشست خود با نماینده باشگاه اوسر فرانسه اظهار داشت: قرار نبود این دیدار رسانه‌‌ای شود. همانطور که دیدید مدیر تیم اوسر از این مسئله گلایه کرد که چرا این نشست رسانه‌ای شده است. واقعیتش را بخواهید ما نیز دوست نداشتیم این موضوع رسانه‌ای شود.

وی افزود: در  این نشست درباره تبادل تکنولوژی باشگاه اوسر برای تیم‌های پایه استقلال در طول یک‌سال صحبت شد تا بتوانیم در زمینه تیم‌های پایه موفق عمل کنیم. به مدیر تیم اوسر گفتم که مدارس تیم‌های رئال مادرید، منچستر یونایتد، چلسی و ... در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس دایر است ولی ما دوست نداریم تنها نام این مدارس در ایران باشد و تمایل داریم تجربیات تیمی چون اوسر هم به تیم‌های پایه ما انتقال داده شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دیدار روز گذشته کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی و امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: خوشحالم دیدار قلعه‌نویی و کی‌روش انجام و سوءتفاهامات برطرف شد، هر چند که این دیدار باید در یک‌سال گذشته انجام می‌شد. از آنجاکه فونداسیون اصلی تیم ملی را بازیکنان استقلال تشکیل می‌دهند، لازم بود که این نشست برگزار شود. رفع سوءتفاهمات بین قلعه‌نویی و کی‌روش هم به سود تیم ملی است و هم استقلال.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که «آیا او همچنان از کی‌روش بابت اظهاراتش گله‌مند است یا نه؟»، اظهار داشت: این بحث جدا است و دیگر دوست ندارم درباره آن صحبت کنم.

وی در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و خودداری آنها از حضور در تمرینات به دلیل مشکلات مالی، آنهم در شرایطی که بازیکنان استقلال با وجود مشکلات مشابه چنین اقدامی انجام نداده‌اند، گفت: همیشه سعی کرده‌ام اگر پول کمی هم در اختیارم بوده، به بازیکنان پرداخت کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: تا پیش از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس، هیچ‌کس به سایر تیم‌ها و مشکلات مالی آنها اشاره نمی‌کرد ولی مدام به ما حمله می‌کردند. دوربین‌های تلویزیونی در بیشتر مواقع به سراغ هواداران استقلال می‌رفتند و درباره وضعیت مالی استقلال از آنها سوال می‌پرسیدند. همه به ما فشار وارد می‌کردند که چرا وضعیت مالی استقلال این‌گونه است ولی امروز می‌بینیم سایر تیم‌ها هم مشکل مالی دارند.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه «پرداختی‌های باشگاه استقلال خوب نبوده ولی بد هم نبوده است»، تصریح کرد: من هیچ‌وقت عنوان نمی‌کردم که پول داریم و همیشه از مشکلات مالی صحبت می‌کردم و اینکه به غیر از 2،3 تیم که متمول هستند، سایر تیم‌ها مشکل مالی دارند.

وی با اشاره به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با آمدن علی پروین و درایت علی دایی از این شرایط خارج می‌شود. اطمینان دارم پروین مشکلات را حل می‌کند و در سوی دیگر دایی نیز بازیکنان را بار دیگر جمع خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «نباید همه مشکلات پرسپولیس را سَر محمد رویانیان خالی کنیم»، افزود: رویانیان در حد خودش زحمت کشیده و پول زیادی به پرسپولیس ترزیق کرد. تاکید می‌کنم با سعه صدر، مدیریت پروین و درایت دایی پرسپولیسی‌ها می‌توانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: تنها چیزی که باعث موفقیت استقلال شد ارتباط من با امیر قلعه‌نویی و همدلی بین ما بود. در جاهایی قلعه‌نویی به من کمک و در جای دیگر من به او کمک کردم. در پرسپولیس هم اگر همدلی باشد این تیم بزرگ که شانس قهرمانی دارد، می‌تواند به شرایط گذشته بازگردد.

وی در مورد انتقاد روز گذشته دایی از پروین گفت: دایی و پروین رفاقت دیرینه دارند. شاید در کوتاه‌ مدت مشکلاتی وجود داشته باشد اما چون هر 2 از جنس فوتبال هستند به زودی به هم نزدیک می‌شوند. پروین برای اینکه بتواند مدیریت پرسپولیس را در دست گرفته و مشکلات این تیم را برطرف کند، نیاز به زمان دارد. این دو (دایی و پروین) باید به یکدیگر زمان دهند.

مدیرعامل استقلال درباره دیدار مهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش عنوان کرد: هر مربی در تیم خود به دنبال بازیکن خوب است؛ آن هم در نقطه پاشیل تیم یعنی پست دروازه‌بانی. کی‌روش این مسئله را به خوبی می‌داند و خوشحال شدم که این 2 (کی‌روش و رحمتی) با هم دیدار کردند.

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم اتفاقی بیفتد و کی‌روش بار دیگر رحمتی را به تیم ملی دعوت کند. رحمتی بازیکن خوش‌اخلاق و با معرفتی است. همانطور که پیش از این گفته بودم صحبت‌های بین این 2 خوب رد و بدل نشده بود و  امیدوارم در آینده رحمتی باز هم درون دروازه تیم ملی قرار گیرد.

با وجود اینکه علی فتح‌الله‌زاده گفته بود در پایان فصل از استقلال جدا می‌شود اما شنیده شده که او به فکر تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با استقلال برای فصل آینده است. فتح‌الله‌زاده در این خصوص به تسنیم گفت: بارها عرض کرده‌ام تا روزی که در استقلال حضور دارم برای این تیم تلاش می‌‌کنم. قطعاً با قلعه‌نویی در مورد تمدید قراردادش با استقلال صحبت و او را متقاعد می‌کنم که قراردادش را با این باشگاه برای فصل آینده تمدید کند.

وی با اشاره به حذف تیم استقلال از رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: همانطور که قلعه‌نویی پس از پایان بازی اعلام کرد، استقلال مقابل مس کرمان شاداب نبود اما نکته‌ مهمی در این بازی نادیده گرفته شد که آن هم خطای بازیکن مس روی پژمان نوری در محوطه جریمه این تیم بود. هیچ‌کس به این صحنه اشاره نکرد، در حالی که اگر عکس این اتفاق برای استقلال می‌افتاد، گزارشگران و برخی از رسانه‌ها در بوق و کرنا می‌کردند که چرا برای حریف استقلال پنالتی اعلام نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: پنالتی در جام حذفی با بازی‌های لیگ فرق می‌کند، چون در لیگ اگر امتیاز از دست دهی، فرصت جبران داری ولی در جام حذفی فرصتی برای جبران وجود ندارد. با نگرفتن این پنالتی یک جام از استقلال گرفته شد اما پس از پایان بازی هیچ‌گونه اعتراضی از سوی استقلال صورت نگرفت. ما به تصمیم تورج حق‌وردی داور این دیدار احترام گذاشتیم و به او اَنگ نزدیم.

فتح‌الله‌زاده با انتقاد از کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی کجا است؟ چرا با کوچک‌ترین حرکات این کمیته بازیکنان و مربیان ما را جریمه می‌کند ولی وقتی ما به داوری اعتراض نمی‌کنیم و احترام می‌گذاریم، در قبال چنین کار باارزشی تشویق‌مان نمی‌کنند؟

وی در خصوص استعلام باشگاه استقلال از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای در اختیار گرفتن بازیکن قرضی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما نامه زده‌ایم اما هنوز پاسخ آن به باشگاه ارسال نشده است. فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکلی پیش بیاید و به احتمال زیاد بازیکن کمکی به تیم اضافه می‌کنیم.

شایعه شده بود سجاد شهباززاده، مهاجم تیم سایپا یکی از گزینه‌های تیم استقلال برای همراهی آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا است. به همین خاطر سپهر سبحانی، مدیرعامل باشگاه سایپا از باشگاه استقلال به دلیل مذاکره با مهاجم این تیم پیش از دیدار با آبی‌پوشان انتقاد کرده بود. فتح‌الله‌زاده در پاسخ به همتای خود گفت: چنین چیزی صحت ندارد. به صراحت عنوان می‌کنم که شهباززاده مدنظر ما نیست و سبحانی عجولانه صحبت کرده است. وقتی بازیکنان کمکی ما مشخص شدند، او می‌فهمد که به ما کم‌لطفی کرده است.

116
 




۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن