تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802727618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی: از رویانیان تشکر می‌کنم/ از رییس جمهور می‌خواهم که تکلیف استقلال و پرسپولیس را مشخص کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قلعه‌نویی: از رویانیان تشکر می‌کنم/ از رییس جمهور می‌خواهم که تکلیف استقلال و پرسپولیس را مشخص کند
سرمربی استقلال گفت: بازی فردا به لحاظ فنی از اهمیت فراوانی برخوردار است و از رویانیان بخاطر حضور در تمرین استقلال تشکر می‌کنم و از رییس جمهور درخواست می‌کنم به بلاتکلیفی پرسپولیس و استقلال خاتمه دهد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع فردا یک بازی حساس پیش‌رو داریم که از اهمیت فراوانی برخوردار است. این بازی سه امتیاز دارد ولی برای تماشاگران هر 2 تیم این بازی بسیار حساس است زیرا این 2 از مدت‌ها پیش رقبای سنتی همدیگر بوده‌اند.

وی در ادامه افزود: قطعاً فردا یک بازی خوب را به نمایش می‌گذاریم که رضایت هواداران را جلب کنیم در خصوص بازیکنان هم باید اعلام کنم ترکیب‌مان کامل است و با تلاش پزشکان، غلام‌نژاد نیز می تواند در بازی فردا حضور داشته باشد.

قلعه‌نویی در خصوص حضور رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین استقلال عنوان کرد: از رویانیان تشکر می‌کنم ما باید به دنبال قشنگی‌ها و زیبایی‌های فوتبال باشیم یک بازی فوتبال 90 دقیقه‌ است و تمام می‌شود ما باید اخلاق را سرلوحه‌ی تمامی رشته‌های ورزشی قرار دهیم. ما به دنبال حرفه‌ای شدن هستیم و همانند کشورهای صاحب نام فوتبال، مدیرعاملان 2 تیم باید در کنارهم بنشینند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بیانیه‌های منتشر شده تصریح کرد: هر بیانیه‌ای که منتشر شده تمام شده است. فتح‌الله‌زاده و رویانیان هر 2 از مدیران بااخلاق کشورمان هستند و جزو سرمایه‌های ارزشمند فوتبال کشورمان هستند من به رویانیان پیشنهاد دادم که در سال آینده 2 بازی بین دو تیم به جهت کارهای خیریه انجام داده شود.

وی با اشاره به بازی پیش رو تیمش مقابل پرسپولیس تاکید کرد: فردا بازیمان یک بازی فنی است و ما هم مثل تمام هواداران دوست داریم که بازی، گل داشته باشد فراموش نکنیم بعضی بازی‌های ما شش گله و بعضی دیگر از بازی‌های ما گل‌های زیادی داشته است اما بدانید من فوتبال هجومی را در دستور کارم قرار خواهم داد اما این شرایط است که بر نتیجه بازی تاثیر می‌گذارد من و دایی بازی هجومی را دوست داریم و هر 2 برای یک فوتبال زیبا پا به میدان خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه داد: بازی استقلال – پرسپولیس بازی جدولی نیست و اگر تیمی در رده‌های پایین جدول قرار گیرد نشان از باخت وی در بازی دربی نخواهد بود. درست است یک هفته قبل از بازی دربی اگر تیمی برنده باشد آرامش بیشتری خواهد داشت ولی این‌ها تا زمانی است که سوت بازی به صدا در نیامده باشد.

این خبر در حال تکمیل است/






تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن