تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولین ایران به اظهارات توهین آمیز مقامات آمریکایی پاسخ دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بروجرد: مسئولین ایران به اظهارات توهین آمیز مقامات آمریکایی پاسخ دهند بروجرد - ایرنا - امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: مسئولین باید نسبت به اظهارات اهانت آمیز و تهدیدآمیز اخیر مقامات آمریکایی ، پاسخی درخور و شایسته دهند.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمینˈحسن ترابیˈ درجمع نمازگزاران این هفته شهرستان بروجرد با اشاره به اظهارات توهین آمیز و سخیف معاون وزیر امورخارجه آمریکا گفت: از مسئولین انتظار می رود پاسخی قاطع و دندان شکن به مقامات آمریکایی بدهند.
وی اضافه کرد: مقامات آمریکایی با بیان اظهاراتی اهانت آمیز مبنی بر اینکه گزینه نظامی هنوز روی میز است و یا اینکه ما حق غنی سازی ایران را به رسمیت نمی شناسیم در واقع ملت ایرات را مورد تهدید و توهین قرار داده اند.
وی یادآور شد: مقامات آمریکایی در اظهارات اخیرشان پا را فراتر نهاده و ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کرده اند در حالی که خود امریکایی عامل خشونت و ناامنی در سراسر جهان هستند.
امام جمعه شهرستان بروجرد اظهار داشت: در طول 35 سال اخیر امریکایی ها مدام ایران را تهدید کرده اما هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.
به گفته وی ناتوانی آمریکهائیها نه از سر نخواستن است بلکه نتوانسته اند و جهان امروز به خوبی به این نکته پی برده که امریکا در مصاف با ایران شکست خورده است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه خود مقامات امریکایی هم می دانند چنین اظهارات تهدید امیزی علیه ایران نشان از ناتوانی دارد ،گفت: اگر غیر از این بود یک لحظه هم درنگ نمی کردند و خوب می دانند که چنین حرف هایی صرفا جنبه مصرف داخلی دارد.
امام جمعه شهرستان بروجرد اظهار داشت: آنچه مسلم است اینکه مردم غیور و عزیر ایران به این یاوه گویی های آمریکایی ها و صهیونیست ها در راهپیمایی روز 22 بهمن پاسخ خواهند داد.
امام جمعه بروجرد افزود: خواسته های آمریکایی ها از ایران حد معینی ندارد و کوتاهی ایران در مقابل خواسته های آنها یعنی بازگشت به رژیم گذشته و برده آنها شدن ، لذا از مسئولین انتظار می رود کوتاه نیاند و پاسخی درخور شان ملت ایران به آمریکا بدهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ایام دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول این 35 سال ، ملت ایران در برابر انواع توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستادگی کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی نیرومند تر و قدرتمند تر از قبل به مسلمانان سراسر جهان امید و تحرک می بخشد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی یادآور شد: امروز ما شاهد موفقیت های متعددی در عرصه های مختلف هستیم و روز به روز نیز دشمنان این نظام ضعیف تر می شوند.
وی گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مردم نیز در روز 22 بهمن امسال صحنه باشکوهی که اقتدار ملت ایران و وفاداری مردم با آرمان های امام و انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت.
امام جمعه شهرستان بروجرد یادآور شد: راهپیمایی روز 22 بهمن نمایش اتحاد و انسجام مردم حول محور ولایت است و مردم با حضورخود اثبات می کنند که تا پای جان با انقلاب و نظام خواهند ماند و تا این ملت زنده است راه امام و ولایت نیز زنده و بالنده و پر خروش خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی در بحش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا در بین مردم گفت: نحوه توزیع سبد کالا در بین مردم همراه با اشکالات عمده ای است که منجر به نارضایتی مردم شده است.
وی افزود: علاوه بر نحوه توزیع نامناسب که منجر به ایجاد صف های طولانی مردم در هوای سرد زمستان شده ، اطلاع رسانی مناسب هم صورت نگرفته است به طوری که بعد از ساعت ها ماندن در صف به برخی گفته می شود این کالا شامل شما نشده است.
امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: همانطوری که ریاست محترم جمهوری شجاعت عذرخواهی ار مردم بابت نحوه توزیع سبد کالا را اعلام کردند شایسته است که ادامه این روند توزیع سبد کالا را متوقف کنند.
1920/542
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن