تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799945840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ایلام: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حادثه بزرگ قرن بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ایلام: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حادثه بزرگ قرن بود ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در دوران معاصر را حادثه بزرگ قرن نامید.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدنقی لطفیˈ در جمع نمازگزاران نمازجمعه مسجد جامع شهر ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در دوران معاصر حادثه مهم و حیرت انگیزی برای جهان بود.
وی ادامه داد: این رخداد عظیم و این حادثه بزرگ قرن از یک سو معادلات سیاسی استکبار جهانی را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان برهم زد و از سوی دیگر یکی از رژیم های وابسته را ریشه کن ساخت.
وی اظهار کرد: کشور ایران با اهمیتی که از نظر سیاسی، اقتصادی، و امنیتی برای قدرت های بزرگ جهان داشت تحولی سیاسی - مردمی و عظیم به وجود آورد و یکبار دیگر اسلام به عنوان قدرت تعیین کننده در جهان مطرح شد و چشم انداز وحدت جهان اسلام و ایستادگی در برابر استعمار کهنه و نو - ایجاد قطب سیاسی جدید در جهان و فروریزی رژیم های وابسته و تحمیلی در سرزمین های پرنعمت اسلامی در برابر دیدگان مشتاق یک میلیارد مسلمان جهان گشود و موجی از وحشت و اضطراب در دل های جهانخواران پدید آورد.
امام جمعه ایلام گفت: تحلیل گران غربی انقلاب اسلامی ایران را بزرگ ترین انقلاب تاریخ دانستند و مذهب نقش کلیدی در بسیج اجتماعی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دارد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی افزود: نظام سلطه در طول سی و پنج سال با تمام امکانات، نظامی و سیاسی ، رسانه ای و تبلیغی در برابر انقلاب ونظام اسلامی ایستاد از همه اهرم ها از جمله نفوذ عناصر مزدور و وابسته به خود استفاده کند نمونه بارز آن فتنه 88 و پشتیبانی مالی فروان و تبلیغاتی و سیاسی از سران فتنه است که اوج دشمنی و کینه خود را در این فتنه بزرگ و پیچیده به نمایش گذاشت و از عناصری که روزگاری مسوولیت ها مهم سیاسی اجرایی داشتند نهایت بهره برداری کرد و آنرا تمام قد برای سقوط نظام اسلامی تحریک کرد.
وی گفت: اما امروز وظیفه همه ما صیانت و پاسداری از انقلاب و آرمان های امام و شهیدان گرانقدر است اما خطر جدی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی که میراث گرانسنگ امام (ره) است نفوذ جریان نفاق است که اگر هوشیاری رهبری و بصیرت مردم نبود جریان خزنده نفاق با ماسک امام گرایی و طرفداری از امام و خیرخواهی ملت این نظام اسلامی را نابود می کردند.
وی اظهار کرد: اما تاییدات الهی و رهبری پیامبرگونه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی قاطبه مردم ایران همه توطئه ها را خنثی و تلاش های جریان نفاق در نطفه خفه شد و کشتی انقلاب را در طول های سهمگین به ساحل نجات هدایت کرد.
7173/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن