تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود تیم فوتسال پردیس به لیگ کشوری تا پایان سال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران مهاجر خبر داد:
ورود تیم فوتسال پردیس به لیگ کشوری تا پایان سال
پردیس – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پردیس از ورود تیم فوتسال این شهرستان به لیگ کشوری تا پایان اسفند ماه امسال خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهاجر شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگ ورزشی شهرستان پردیس که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و با حضور نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، پرویزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، دیگر مسئولان محلی، جمع کثیری از مردم و فعالان در رشته های مختلف ورزشی در سالن "والفجر" این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه رویدادهای خوبی در انتظار ورزش و ورزشکاران شهرستان پردیس است. وی ادامه داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده تا انتهای اسفندماه امسال تیم فوتسال شهرستان پردیس به لیگ کشوری وارد می شود تا رونقی دوچندان در ورزش شهرستان و شادی و خوشحالی بیشتر برای مردم این خطه به ارمغان آید.

این مسئول اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهرستان پردیس در زمینه های مختلف از جمله امور ورزشی و مسائل مرتبط با جوانان دست یاری مردم و کارشناسان متخصص در بخش های مشاوره ای و حمایتی را می فشرد و از نقطه نظرات آنها استقبال می کند. حضور جمعیت یک میلیون نفری در پردیس مهاجر با اشاره به جمعیت آینده شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای مورد تأیید مسئولان امر تا سال 94 هجری شمسی 135 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تحویل متقاضیان می شود و طی یک عملیات ساده ریاضی و ضرب رقم مذکور در تعداد نفرات واحد خانواده با جمعیتی نزدیک به 600 هزار نفر مواجه می شویم. این مسئول اضافه کرد: این ارقام ورای افرادی که به صورت شخصی به ساخت و ساز مشغول شده اند یا کسانی که در سایر نقاط غیر از شهر پردیس ساکن می شوند و یا تجاری سازی هایی است که این سو و آن سو صورت می گیرد و تنها جمعیت برنامه ریزی شده ای است که برای آینده این شهر تعریف می شود.

مهاجر تصریح کرد: طبق آمارهای موجود، جمعیت کنونی شهر جدید پردیس نزدیک به 104 هزار نفر است و 60 هزار نفر نیز در شهر بومهن ساکن هستند و این عدد در قیاس با زمان مشابه سال 90 و طی طول یکسال و نیم گذشته رشدی 50 درصدی را نشان می دهد.  فرماندار شهرستان پردیس افزود: با توجه به مسائل مورد اشاره اگر اغراق نشود تا سال 94 نزدیک به یک میلیون نفر در شهرستان پردیس ساکن می شوند نقش بارز ورزشکاران در پیروزی انقلاب اسلامی مهاجر با اشاره به نقش بارز ورزشکاران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از هر چیز باید ایام الله دهه مبارک فجر را به همه هموطنان به ویژه اهالی خونگرم شهرستان پردیس تبریک عرض کرد؛ ورزشکاران در همه عرصه های انقلاب به ویژه در روزهای مبارزه علیه رژیم ستمشاهی نقشی بارز ایفا کردند.

وی ادامه داد: ورود امام راحل(ره) به کشور در 12 بهمن سال 57 خیرات و برکات بی شماری را با خود به همراه داشت که امروز شاهد به ثمر نشینی آنها هستیم. این مسئول اضافه کرد: کشورمان در سالیانی که از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد فراز و نشیب های بسیاری را به خود دیده، اما همیشه این وقایع با درایت رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم خوب، ولایی و همیشه در صحنه ایران ختم به خیر شده است. برپایی رقابت های ورزشی به مناسبت دهه فجر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در ادامه مراسم اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به تبع دستورالعمل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به برگزاری جشنواره دهه فجر در این شهرستان اقدام کرد.

علیرضا پرویزی ادامه داد: همچنین ورزشکاران شهرستان پردیس در ایام الله دهه مبارک فجر و به پاس گرامیداشت این روزهای بزرگ و ماندگار در تاریخ نسبت به شرکت و برگزاری رقابت های مختلف ورزشی در سطح شرق استان تهران برنامه های متنوعی را اجرا کرد. وی اضافه کرد: در برپایی این مراسم مسئولان نهادهای دولتی و همچنین خصوصی بسیاری شرکت داشته و این عزیزان با حمایت از اداره ورزش و جوانان شهرستان مقدمات برپایی جشن را فراهم ساختند. بر پایه این گزارش، در خلال همایش بزرگ ورزشی شهرستان پردیس تیم های مختلف ورزشی در رشته های گوناگون مقابل مسئولان و مردم به انجام حرکات زیبای ورزشی پرداختند. همچنین در انتهای مراسم از خانواده معزز شهدا، رؤسای هیئت های ورزشی فعال در شهرستان و همچنین مسئولان امر با تقدیم لوح تقدیر، تجلیل شد.










۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن