تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانانی که از ترس مأمور گرفتار زورگیران شیطان صفت می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش/
جوانانی که از ترس مأمور گرفتار زورگیران شیطان صفت می‌شوند
چند وقتی است که دختران و پسران از ترس مأموران انتظامی گرفتار زورگیران شیطان صفت در مناطق خلوت می‌شوند.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در این روزهای زمستانی زیر بارش نزولات آسمانی تفریح و لذت بردن از طبیعت و موقعیت جوی سرشت هر آدمی است که نمی‌توان به آن پاسخ نداد.

در این میان دختران و پسران هم که به دنبال تفریحات سالم هستند حضور دارند که دوست دارند با دور هم بودن اوقات خوشی برای خودشان رقم بزنند.

مهم‌ترین قسمت گزارش همین جا است که خوشگذرانی به چه قیمت؟ گاهی دیده می‌شود جوانان از روی عمد و یا غیرعمد مسائل دور هم بودن و برپایی یک تفریح سالم دوستانه را از والدین خود پنهان کرده و به طبیعت، کوه و یا مناطق گردشگری می‌روند.

این اولین اشتباه جوانان است چراکه والدین با در نظر گرفتن تمام جوانب می‌توانند فرزندان خود را با بهترین شیوه و مطمئن‌ترین راه به یک گردش دلچسب، با خاطرات رنگارنگ بدرقه کنند.

همچنین والدین می‌توانند با آگاهی از موقعیت مکانی و زمانی فرزندان خود در صورت نیاز پشتوانه هرگونه امکانات امنیتی و یا امدادی باشند.

دومین اشتباه جوانان کشورمان این است که پس از پنهان کردن مسائل تفریح از والدین از ترس مأموران به دلیل اندیشه‌های واهی که "مأموران باعث به هم خوردن گردش و بعد حضور در کلانتری و فراخوان والدین می‌شوند و خاطرات سیاه و سفیدی برایشان برجای می‌ماند"  به نقاط خلوت‌تر از حضور پلیس رفته و مشغول تفریح و دورهم‌نشینی می‌شوند.

در صورتی که بر خلاف تفکر جوانان،  پلیس در راستای امنیت تمامی اقشار جامعه قدم برمی‌دارد و با تفریح و نشاط سالم جوانان مخالفتی ندارد و حتی آنان را در برابر گزند سودجویان ایمن می‌دارند تا خاطراتی رنگارنگ از گذشته داشته باشند.

ولی جوانان با تفکرهای اشتباه پس از حضور در مناطق خلوت به شکل طعمه‌ای برای افراد سودجو و فرصت‌طلب که با پیکان‌های تیز و برنده "نفس" و "چاقو" در کمین نشسته‌اند، تبدیل می‌شوند.

این افراد شیطان صفت که از کم رنگ بودن پلیس در مناطق و محدوده کم تردد مطلع هستند به شکل‌ها و لباس‌های گوناگون مثل مأمور امنیت اخلاقی، مأموران منکراتی، پارکبان، حراست، پلیس کوهستان، زورگیر و... ظاهر می‌شوند.

جوانان کم سن و سال هم که چون پرنده در قفس افتاده تنها به فکر رهایی هستند به هر کار و دستوری تن می‌دهند.

اما این پایان ماجرا نیست بلکه جوانان به خاطر ترس از سرزنش شدن، از کنار این مسأله به راحتی می‌گذرند و این گذر باعث می‌شود طول عمر زورگیران و افراد شیطان‌صفت که در مناطق خلوت زندگی‌ می‌کنند، بیشتر شود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن