تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن بزرگ کارگری در ورامین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
جشن بزرگ کارگری در ورامین برگزار شد
ورامین- خبرگزاری مهر: در جشن بزرگ کارگری در ورامین تأکید شد: حضور گسترده کارگران در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نشان دهنده روحیه دینی و انقلابی این قشر زحمت کش است.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر دیروز همزمان با ششمین روز ار دهه مبارک فجر، جشن بزرگ کارگری با حضور احمد لطفی نژاد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مدیران و مسئولان اجرایی و فعالان اقتصادی در کارخانه شیر وارنا برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این مراسم در سخنانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی حاکمیت دین و ارزش‌های اخلاقی در جامعه بوده است، هدفی که موجب می‌شد خود مردم حق تعیین سرنوشت خود داشته باشند که در قبال این هدف از نفوذ و تأثیرپذیری ستمگران رهایی می‌یابند.

ملت ایران با تکیه بر ولایت در برابر مستکبران ایستاده است

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران افزود: ملت ایران با هوشياري و پيروي از ولايت در دوران دفاع مقدس رشادت‌هاي كم‌نظيري را از خود به جاي گذاشتند و امروز نيز با تبعيت از منويات رهبر معظم انقلاب و براي دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي آماده هرگونه جانفشاني هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از انقلاب‌ها و قیام‌ها قبل از نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفتند اما هنوز به سرمنزل مقصود نرسیده‌اند و چون در راس نظام جمهوری اسلامی یک رهبر دینی مثل امام (ره) بودند و به عنوان یک عبد صالح نقش خود را ایفا کرد همه مردم گرد او حلقه زدند و او را یاری کردند تا موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با احیای فرهنگ، تفکر و هویت دینی، شخصیت مردم به ویژه نسل جدید و حضور فعال آنان را در صحنه‌های مختلف اجتماعی، تثبیت و تضمین کرده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی برای احیای هویت دینی و نفی هرگونه خودباختگی بود.

این مسئول گفت: امروز که در دنیا ولایتمداری جرم است و به جرم شیعه بودن سر زنان و مردان سوری را از تن جدا می کنند و دنیای کفر با تمام امکانات و وسایل به جنگ تشیع آمده است، ملت ایران با تبعیت از ولایت و پیروی از مکتب اهل بیت توانسته تمام توطئه ها را خنثی کند و در مقابل تمام قدرتهای جهان بایستد.

ایران همواره مورد تحریم قدرتهای سلطه گر بوده است

محمودی اضافه کرد: حضور گسترده کارگران در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نشان دهنده روحیه دینی و انقلابی این قشر زحمت کش است که با خون خود این پیام را برای همیشه تاریخ به مردم و کارگران دادند که باید برای حفظ نظام اسلامی از بهترین سرمایه های خود گذشت و تنها شرط پیروزی در برابر دشمن پیروی از ولایت است.

وی با بیان این که ملتي كه محكم و استوار باشد شكستني نيست گفت: امروز ما در عرصه توليد و اقتصاد پرچمدار هستيم،كارگران عزيز بدانند خدمت كردن در سرزمين امام زمان يعني سربازي امام زمان (عج) را كردن، قدر خود را بدانید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران تأکید کرد: اگر چه تحریم ها بر ملت ایران فشار وارد کرده است اما ایران اسلامی هیچگاه بدون تحریم نبوده و همواره توانسته است این مشکلات را با سربلندی از پیش رو بردارد

محمودی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مهم قلمداد کرد و افزود: این حضور پرشور و با صلابت دشمنان ایران اسلامی را دچار یأس و ناامیدی خواهد کرد و به آنها خواهد فهماند که این مردم از تهدید، فشار و تحریم هراسی به دل راه نمی دهند و همواره پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی به تلاشهای دشمن در راستای انحراف جوانان اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی دشمن تمام توان خود را برای تضعیف باورهای دینی و کم رنگ نمودن آن بین جوانان بکار بسته و وظیفه ما در برابر این ترفند دشمنان فرهنگ سازی دینی و تقویت آن بین جوانان است.

کارگران در دفاع از ارزشهای اسلامی از بهترین سرمایه های خود گذشتند

حمیدرضا داداشی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب هیچگاه از اذهان ملت ایران محو و فراموش نخواهد شد، اظهار داشت: ملت ایران برای تحقق حاکمیت اسلام و قرآن، خون های زیادی را تقدیم کرده و این ملت، همواره راه شهدای والامقام را ادامه می دهد.

مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین افزود: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتوافشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است، از این رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

وی با تأکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها، یادآور شد: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

داداشی متذکر شد: در طول 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مردم نقشی کلیدی در عرصه های مختلف و برهه های حساس تاریخ انقلاب داشتند و حضور مردم سبب شد، امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت انکارناپذیر در جهان خودنمایی کند و اکنون نیز برنامه های دهه فجر باید مردمی باشد.

این مسئول عنوان کرد: مراسم دهه فجر نشان دهنده عظمت انقلاب است و بايد با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود، بنابراين کمیته کارگری ورامین همچون ساير نقاط ايران اسلامي برنامه هاي ويژه اي را براي اين ايام تدارك ديده است.

رییس اداره کار و رفاه اجتماعی ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: کارگران جامعه مفتخرند که با نگرشی متعهدانه در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشته اند و در این راه علاوه بر تلاش و کوشش از جان خود نیز دریغ نکرده اند.

وی تأکید کرد: جامعه کارگری ایران اسلامی در تمامی صحنه های انقلاب همدوش با سایر اقشار حضور داشتند و علاوه بر توسعه اقتصادی کشور موفق شدند گام های موثری در پیروزی انقلاب و تثبت نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارند.

تلاش کارگران موجب قطع وابستگی نظام اسلامی شده است

داداشی یادآور شد: کارگران زحمتکش ایران اسلامی در صحنه های مختلف قبل از دوران پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ نقش چشمگیری داشتند و حضور این افراد در کنار دیگر اقشار جامعه باعث سقوط رژیم ستمشاهی شد.

این مسئول متذکر شد: کارگران پرتلاش ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود گذشتگی ها کردند و در دو جبهه تولید و دفاع از سرزمین، در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی و مقاومت کردند و امروز با تلاش کارگران، کشور به مرحله ای از پیشرفت رسیده که دشمن را به هراس انداخته است چون تلاش آنها در حوزه های مختلف موجب قطع وابستگی ایران به دیگر کشورها شده است.

این فعال اجتماعی افزود: تلاشگران عرصه کار در ورامین آماده حرکت در مسیر تحقق حماسه اقتصادی هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند زیرا یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب رسیدن کشور به قله های اقتصادی است و کارگران و صاحبان تولید و صنعت در کشور در راستای تحقق این مهم همواره با کارآفرینی و خلاقیت در اندیشه رسیدن به قله ها بوده اند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان به تلاش و مجاهدت اقتصادی کارگران نیاز دارد تا بتوان در سایه توانمندی های داخلی بر توطئه های اقتصادی دشمنان ایران اسلامی فائق آمده و مسیر را برای پیشرفت بیش از پیش این نظام الهی همواره ساخت.


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن