تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804329373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن انقلاب در پردیس برگزار شد/ وقتی علوم سیاسی به کمک موسیقی می آید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
جشن انقلاب در پردیس برگزار شد/ وقتی علوم سیاسی به کمک موسیقی می آید
پردیس - خبرگزاری مهر: شب گذشته جشن انقلاب در پردیس برگزار شد و خواننده پاپ کشورمان و خالق آثار موسیقی "مرگ بر آمریکا" و "گزینه های روی میز" از مهمانان این برنامه بود که وی از همخوانی و تاثیر رشته تحصیلی اش با اجراهایش سخن گفت.



به گزارش خبرنگار مهر، حامد زمانی شامگاه پنجشنبه در جریان اجرای برنامه در جشن بزرگ انقلاب شهر پردیس که با حضور حجت الاسلام توسلی امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، گلریز معاون شهردار پردیس، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم در سالن ورزشی "شهدای گمنام" شهر پردیس برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم مردم پردیس که امروز در این جشن بزرگ انقلاب شرکت کرده اند با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان اوقات خوشی را سپری کنند؛ امروز تیپ آثار ارائه شده کمی متفاوت است و باید بیشتر به اشعار توجه کرد. وی ادامه داد: من فوق لیسانس رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران هستم و این رشته تحصیلی با کاری که انجام می دهم و راهی که انتخاب کرده ام بی ربط نیست.

این خواننده 25 ساله و متولد اصفهانِ پاپ کشورمان اضافه کرد: در کارهای من مضامین سیاسی و اعتقادی وجود دارد و این مسائل برگرفته از رشته تحصیلی من است؛ باید دانش لازم در هر کاری که بدان پرداخته می شود، کسب شود. زمانی تلویحاً از برخی ممانعت ها در خصوص ادامه تحصیل او تا مقطع دکترای رشته علوم سیاسی سخن به میان آورد و گفت: "اگر بگذارند نسبت به تحصیل در رشته دکتری علاقه دارم، ولی مثل اینکه دوستان دوست ندارند که ما دکتری علوم سیاسی بخوانیم، نمی دانم ولی دکتری خواندن ما کمی مشکل ساز شده است."

وی با بیان اینکه فعلاً کاری جز دنبال کردم موسیقی ندارم، افزود: در حال حاضر موسیقی، همه وقت من را به صورت کامل به خود اختصاص داده و امیدوارم همین وضع تا آخر عمر ادامه داشته باشد. خالق آثار موسیقی "مرگ بر آمریکا" و "گزینه های روی میز" در خصوص برخی مسائل جاری در سیاست خارجی کشورمان خاطرنشان کرد: پس از ارائه اثر همه گزینه های روی میز، همان اتفاق هایی که برای اثر مرگ بر آمریکا روی داد، دوباره تکرار شد. زمانی ادامه داد: محمدمهدی سیار، شاعر این اثر یک به یک و در هفت بند رویدادهای زیبای کشورمان را بر می شمرد، حال با شنیدن این موسیقی قضاوت با مردم است که گزینه های چه کسی روی میز ماندنی تر، قدرتمندتر و ارزنده تر از طرف مقابل است. واگذاری 2000 واحد مسکن مهر در ایام دهه فجر

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی در ادامه این مراسم اظهار داشت: پردیس شهری زیبا و نوسازی است خود باید برای آبادانی بیشتر آن تلاش کنیم؛ جمعیت کنونی پردیس بیش از 100 هزار نفر است و در حال حاضر 90 هزار واحد مسکن مهر با پیشرفت های فیزیکی 20 تا 80 درصد مراحل اجرایی خود را سپری می کنند. حجت الاسلام حسین توسلی ادامه داد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد برگزاری آیین های دهه فجر شهرستان پردیس مقرر شد تا روز 21 بهمن ماه جاری دو هزار واحد مسکن مهر با حضور احتمالی استاندار تهران و معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به متقاضیان واگذار شود. وی اضافه کرد: بر اساس اعلام مسئولان امر سایر واحدهای مسکن مهر پردیس حداکثر تا دو سال آینده به صاحبان آن واگذار می شود، پیش بینی مسئولان امر این است که بین سه تا پنج سال آینده افزون بر 700 هزار نفر در این شهر ساکن می شوند.

این مسئول افزود: اهالی این شهر که زودتر در پردیس ساکن شده اند باید به سکنه آینده شهرشان کمک کرده، راه را همواره سازند و زیرساخت های لازم برای حضور آنها فراهم آورند تا از آنها پذیرایی کنند. ثبت نام روزانه 15 دانش آموز جدید و نیاز ماهانه به ساخت مدرسه توسلی با اشاره به برخی مشکلات شهر پردیس در عین افزایش جمعیت آن اظهار داشت: شهر به لحاظ اصول مهندسی بسیار زیبا است و فرمانداری، شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس خدمات بسیار شایانی را به مردم ارائه می دهند. امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی شهر پردیس نیز در حال افزایش رشته های تحصیلی است، همچنین مسئولان آموزش و پرورش مدارس متعددی را برای تحصیل بهتر دانش آموزان امروز و آینده شهر ایجاد کرده اند اما همچنان در این زمینه کاستی وجود دارد. وی متذکر شد: روزانه 10 تا 15 دانش آموز به آموزش و پرورش شهرستان به عنوان ثبت نامی جدید مراجعه می کنند، بر این اساس شهر پردیس ماهانه به احداث یک مدرسه نیازمند است اما با این وجود زیرساخت های آموزشی شهر هنوز آماده نیست. کمبود نسبی آب در پردیس این مسئول با بیان اینکه پردیس با کمبود نسبی آب مواجه است، افزود: پردیس در خصوص موضوع آب با کمبودهای نسبی روبروست؛ همچنین کشور در زمینه مصرف گاز دچار مشکلاتی است و خواهش من از خانواده های پردیسی صرفه جویی در استفاده از این نعمت الهی است. توسلی از پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران شهرستان پردیس خبر داد و گفت: دوره فعالیت حوزه علمیه ویژه خواهران شهرستان پردیس به یک دهه رسید و این مرکز علم آموزی از روز نخست اسفند ماه سال جاری دوباره نسبت به جذب طلاب اقدام می کند.

توسلی با اشاره به سختی های پدر و مادران شهدا و جاویدالاثرها افزود: ایران اسلامی 230 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است تا امت اسلامی امروز سربلند، آزاد و در رفاه باشد، دست اجانب از ناموس این مملکت به دور مانده و دین و اخلاق در کشور پیاده شود. به گفته امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، اگر فردای قیامت هر یک از این شهدای عزیز در محکمه الهی حاضر شده و از ما بپرسد که شما در ازای ایثار و از خود گذشتگی های ما چه کرده اید، پاسخ چیست؟ وی ادامه داد: باید طوری رفتار کرد تا خدای ناکرده فردای قیامت مقابل بدن های قطعه قطعه شده شهدای عزیز خجل و شرمنده نشویم. تأکید شهرداری پردیس بر تداوم اجرای برنامه های فرهنگی

معاون شهردار پردیس نیز ضمن خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت: این جشن در سلسله برنامه های اجرایی شهرداری پردیس در ایام الله دهه فجر برگزار شده است و مجموعه خانواده بزرگ شهرداری در راستای تبیین فرهنگ ناب اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. کورش گلریز ادامه داد: جشن امروز سومین جشن بزرگ انقلاب است که بار دیگر با استقبال کم نظیر مردم شهر پردیس مواجه شد و این خانواده های عزیز دوباره فضایی مملو از معنویت و شادی را تجربه کردند. بر پایه این گزارش، در جشن بزرگ انقلاب شهر پردیس که به همت شهرداری این شهر برپا شد، علاوه بر حامد زمانی، یاور اقتداری دیگر خواننده پاپ و اهل شهرستان پردیس به خواندن ترانه هایی با مضامین انقلابی پرداخت؛ همچنین دیگر هنرمندان رسانه ملی نظیر محمود شهریاری، کریم قربانی و ... نیز به اجرای برنامه پرداختند.




















۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن