تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802942807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناخت کافی نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈ: شناخت کافی نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دارم مشهد - ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شناخت کافی نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دارد، گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی از دیپلمات های بسیار قوی ، برجسته ، مومن و معتقد هستند.


آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈ پنجشنبه شب در ششمین روز از دهه مبارک فجر در جمع روحانیون و ائمه جماعات و حوزویان استان خراسان رضوی با حمایت از رویکرد دولت در قبال مذاکرات هسته ای، گفت: مجموع این مذاکرات به زیان کشورمان نبوده است و برخی مطالب اضافی مطرح شده در این ارتباط تنها مصرف داخلی دارد و صحیح نیستند.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه من شناخت کافی نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان دارم ، گفت: ظریف در سفر اخیرش به مشهد بسیار اصرار بر فعالیت به عنوان خادمی حرم مطهر امام رضا (ع) را داشت.
آیت الله واعظ طبسی با بیان اینکه من طی شش ماه گذشته کلمه ای در حمایت دولت روحانی نشنیدم، گفت: نقد فعالیتهای دولت در قبال مسائل بین المللی اشکالی ندارد ولیکن باید مقداری به مسوولان ذیربط برای کسب نتیجه فرصت داد.
وی اظهار داشت: هیات اقتصادی فرانسه در شرایط تهدیدهای آمریکا برای مذاکرات با مسوولان ایرانی به کشورمان سفر کردند.
آیت الله واعظ طبسی اضافه کرد: برخی مطالبی که آمریکا در خصوص مذاکرات هسته ای ایران مطرح می کنند برای دلگرمی و ابراز وفاداری به اسراییل است.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین گفت: دولت با مواضع اصولی و قاطع جواب سخنان غیر منطقی مسوولان آمریکایی را بدهد و مانع از تندوری های این کشور در قبال مسائل بین المللی ایران شود.
وی افزود: سخنان اخیر مقام های آمریکایی در خصوص مسائل بین المللی کشورمان، غرور ملی ما را جریحه دار کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: ما با مذاکره هسته ای مخالف نیستیم ولی آمریکا مذاکره را برای مذاکره و در راستای منافع خود می طلبد و به دنبال کسب نتیجه آن نیست.
وی با اشاره به سخنان برخی سیاستمداران آمریکایی مبنی بر اینکه در مذاکرات هسته ای جلوی توسعه فناوری هسته ای ایران را گرفته ایم، گفت: اگر همه تجهیزات هسته ای کشورمان جمع شوند، اگر اراده کنیم با توانمندی متخصصان خود ظرف مدت 10 روز می توانیم همان تجهیزات را دوباره تولید کنیم.
آیت الله واعظ طبسی گفت: بر فرض به هر علتی کشور ما از غنای 20 درصد هسته ای دست کشیده و به غنای پنج درصد راضی شود ولی هر زمان اراده کنیم ظرف مدت کوتاهی دوباره به توانمندی تولید غنای 20درصد دست می یابیم.
نماینده ولی فقیه در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ادامه داد: ملت ما چندین سال تحریم های دشمنان را تحمل کردند و اگر لازم باشد بازهم تحمل می کند و هراسی از این مساله ندارد.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره تهدیدات مسوولان آمریکایی علیه کشورمان مبنی بر اینکه گزینه نظامی بر روی میز است، گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچ هراسی از تهدیدات دشمنان ندارد و اگر این نظام در مقابل تهدیدات نظامی آمریکا گزینه دیگری نداشته باشد، نظام اسلامی نیست.
آیت الله واعظ طبسی از مسوولان غربی و آمریکایی خواست که حواسشان را جمع کرده و علیه کشورمان یاوه سرایی نکنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: رهبر معظم انقلاب با آن موقعیت و جایگاه جهانی به صراحت عنوان کردند که ما ساخت بمب هسته ای را جایز نمی دانیم ولی باز هم مسوولان آمریکایی عنوان می کنند که به کشور ما اعتماد ندارند.
وی خطاب به مسوولان و دولتمردان آمریکا گفت: شما به صراحت عنوان می کنید که به کشور ما اعتماد ندارید این در حالی است که این ما هستیم که به شما بی اعتمادیم.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسوولان و روزنامه های غربی ناگزیر به این مساله معترف شدند که حضور نداشتن ایران در مذاکرات ژنو دو در قبال مساله سوریه موجب ناکامی این مذاکرات شد.
آیت الله طبسی گفت: هر قدرتی که در کشور سوریه حضور یافت به واسطه سیاستهای کشورمان با شکست مواجه شد و نیروهای مردمی سوری با الهام از آموزشهای نیروهای بسیجی ایران در مقابل تروریستها ایستادگی کردند.
وی خاطر نشان کرد: مخالفان بشار اسد که حاضر به مذاکره نبودند و نخست وزیر ترکیه که حاضر به شنیدن مواضع اصولی ایران در قابل سوریه نبود امروز مواضع شان تغییر کرده است.
مدیر عالی حوزه های علمیه استانهای سه گانه خراسان افزود: حوزه های علمیه باید همواره مدافع نظام جمهوری اسلامی باشند و علماء حوزه جلوتر از همه حوزویان بیش از پیش در حمایت از این نظام گام بردارند.
آیت الله واعظ طبسی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با شجاعت و مقاومت در مقابل ددمنشی های مستکبران و رژیم ستم شاهی ایستادند و با رهبری های حکیمانه خود و حضور گسترده مردم در صحنه زمینه سرنگونی این رژیم را فراهم و حکومت اسلامی را تشکیل دادند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: افکار و اندیشه های امام راحل موجب تاثیر گذاری شگرف و تحولی عظیم در منطقه و جهان و بیداری ملتها علیه سیاستهای خصمانه مستکبران شد.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن