تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار هزارو 500 میلیارد ریال برای ایجاد زیر ساخت های همدان جذب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار هزارو 500 میلیارد ریال برای ایجاد زیر ساخت های همدان جذب شد همدان- ایرنا-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:چهار هزارو 500 میلیارد ریال اعتبارملی برای ایجاد زیر ساخت ها در همدان جذب شده است.


به گزارش ایرنا ˈ امیر خجستهˈ روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح های شهرداری همدان اظهار داشت:زمینه های توسعه همه جانبه استان همدان ایجاد شده و این استان در آستانه تحولی بزرگ است. و هم اکنون افق های خوبی در استان همدان در پیش رو است و در سال های آینده شاهد پیشرفت و توسعه شهر خواهیم بود.
وی اضافه کرد:مشکل طرح پتروشیمی همدان با اقدامات انجام شده در حال رفع است و این طرح تا چهار ماه آینده راه اندازی می شود.
خجسته گفت: امروز همدان در حال توسعه است و نباید مدیران غفلت ورزند و مسوولان بدانند که مدیران سست و راکد در استان همدان جایگاهی ندارند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر همدان در دور چهارم بدون حاشیه سازی و بدور از چالش ها در حال انجام وظایف خود است واعضای شورا نمایندگان مردم هستند و باید با تمام توان از حق مردم دفاع کنند.
خجسته در ادامه افزود: در حال حاضر حق تولید ملی در استان احقاق نشده و باید با جذب سرمایه گذار تولید ملی را افزایش دهیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:هم اکنون بدنبال جذب سرمایه ملی و بین المللی هستم و با تلاش تمام موانع برای جذب سرمایه گذاران برداشته شده است.
7529/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن